Termin februar 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.114 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2021

BebeTil2

Hej piger

Er der nogen som har termin i februar 2022 som vil følges ad? �� Jeg har ikke Facebook og derfor ikke medlem af de her termins grupper. 

Jeg er 2. Gangs gravid og har termin d. 8. Feb 2022. Jeg har en datter på 20 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2021

MK91

Hej, 

Jeg har også termin i februar. Jeg venter min første.

Min termin er d. 18-02-2020

Anmeld Citér

19. juli 2021

BebeTil2

Stort tillykke med din første baby �� 

Hvordan går det med graviditeten?

Anmeld Citér

19. juli 2021

MK91

Umiddelbart så ser alting fint ud. Jeg har været inde og få en tidlig tryghedsscanning og set hjertet blinke afsted, så krydser fingre for at alt går godt. ��Jeg har heldigvis heller ikke haft nogle gener som kvalme og lignende endnu. 

Hvordan går din graviditet? Og har du været inde og på et lille kig?

Anmeld Citér

29. juli 2021

BebeTil2

Det var dejligt at høre �� vi krydser fingre ����

Jeg skal til NF i næste uge, glæder mig og krydser Self ���� for alt er godt. 

Jeg kan pt. Ikke tage alle mulige lugte især om morgenen før jeg selv har fået spist eller drukket noget. 

Anmeld Citér

5. august 2021

MK91

BebeTil2 skriver:

Det var dejligt at høre �� vi krydser fingre ����

Jeg skal til NF i næste uge, glæder mig og krydser Self ���� for alt er godt. 

Jeg kan pt. Ikke tage alle mulige lugte især om morgenen før jeg selv har fået spist eller drukket noget. 

Har været inde og få et kig siden da jeg var 8+6 og der så alting heldigvis også fint ud. Nu venter vi bare på NF i næste uge og håber på det bedste der.

Hvordan gik din NF? Krydser fingre for at der var lav risiko og at alt så fint ud

Puha. Jeg håber at det stilner af for dig snart.

Anmeld Citér

5. august 2021

BebeTil2

MK91 skriver:

Har været inde og få et kig siden da jeg var 8+6 og der så alting heldigvis også fint ud. Nu venter vi bare på NF i næste uge og håber på det bedste der.

Hvordan gik din NF? Krydser fingre for at der var lav risiko og at alt så fint ud

Puha. Jeg håber at det stilner af for dig snart.

Hehe min NF gik godt tak baby var meget aktiv og gemte sig konstant væk, så scanningsdamen bankede scanneren på maven flere gange haha det har jeg godt nok ikke prøvet før. 

Hun sagde der var lav risko 1:nogen af 8.000, dog kunne jeg mærke jeg ikke var helt tilfreds for sidst var mit tal over 1:19.000. Men hun var rigtig sød og sagde at alt over 1:300 var lav risiko  

krydser fingre for dig, glæder mig til at høre om din NF

Anmeld Citér

14. august 2021

MK91

BebeTil2 skriver:

Hehe min NF gik godt tak baby var meget aktiv og gemte sig konstant væk, så scanningsdamen bankede scanneren på maven flere gange haha det har jeg godt nok ikke prøvet før. 

Hun sagde der var lav risko 1:nogen af 8.000, dog kunne jeg mærke jeg ikke var helt tilfreds for sidst var mit tal over 1:19.000. Men hun var rigtig sød og sagde at alt over 1:300 var lav risiko  

krydser fingre for dig, glæder mig til at høre om din NF

Min nf gik heldigvis også super fint. Jeg fik ikke de præcise tal af vide, da hun synes de blot skaber mere bekymring end gavn, men fik af vide at risikoen var meget lav.  Babyen var også meget livlig og vi fik derfor set meget til dens fine rygsøjle.

Nu går jeg bare og glæder mig til kønsscanning for at se hvad der gemmer sig derinde.

Anmeld Citér

21. august 2021

BebeTil2

Hvor er det godt at høre �� det er altid en oplevelse at se de små banditter ���� hvornår skal du til kønsscanning ? Kan du anbefale et sted? 

Anmeld Citér

25. august 2021

MK91

BebeTil2 skriver:

Hvor er det godt at høre �� det er altid en oplevelse at se de små banditter ���� hvornår skal du til kønsscanning ? Kan du anbefale et sted? 

Det er en rigtig stor oplevelse ja - og også at høre hjertelyd. ��

Jeg skal til kønsscanning i morgen formiddag og jeg kan snart ikke vente længere. Håber ikke at babyen er en møgunge og har navlesnoren mellem benene ��

Jeg har været ced Scanningsklinnikken i Aarhus og synes Katrine er rigtig sød. �� De har klinikker flere steder rundt omkring. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.