Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har hørt Valmed skulle lave skyggestreger, selvom man ikke var gravid ?
dette er min første “streg” indenfor tid. alle Valmed jeg har taget igennem årene var helt blanke.
der skal nok skrues helt op for lyset på telefonen før det kan ses rigtigt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt ane en streg. Hvor langt skulle du være nu? Selv har jeg aldrig nogensinde fået en skyggestreg, hvis det har været en streg, så er det fordi der har været gang i noget. Håber det samme for dig!
123321 skriver: Jeg kan godt ane en streg. Hvor langt skulle du være nu? Selv har jeg aldrig nogensinde fået en skyggestreg, hvis det har været en streg, så er det fordi der har været gang i noget. Håber det samme for dig!
Jamen jeg aner slet ikke hvor langt jeg skulle være henne , har slet ikke forstand på det der
Altsåå jeg testede idag, 10 dage efter mens. Det skal lige siges den var helt anderledes min mens og har hørt mange stadig har “mens” samtidig med de er gravide
jeg tror ikke helt på den, men bliver stadig helt glad når du skriver du aldrig har haft sådan en streg med mindre der var noget
jeg tror bare aldrig på jeg bliver gravid
Anonym skriver: Jamen jeg aner slet ikke hvor langt jeg skulle være henne , har slet ikke forstand på det der Altsåå jeg testede idag, 10 dage efter mens. Det skal lige siges den var helt anderledes min mens og har hørt mange stadig har “mens” samtidig med de er gravide jeg tror ikke helt på den, men bliver stadig helt glad når du skriver du aldrig har haft sådan en streg med mindre der var noget jeg tror bare aldrig på jeg bliver gravid
Hvis man har menstruation selvom man er gravid, så vil man stadig have/få en positiv graviditetstest Især hvis man er gået 10 dage over tid. Bare så du ikke tænker, at hvis der er mens, så kan man godt være gravid - selvom der er negativ test..
Syntes desværre at det ligner en skyggestreg. Kan ikke fornemme nogen farve i stregen.
Anonym skriver: Hvis man har menstruation selvom man er gravid, så vil man stadig have/få en positiv graviditetstest Især hvis man er gået 10 dage over tid. Bare så du ikke tænker, at hvis der er mens, så kan man godt være gravid - selvom der er negativ test..
Ja ik?! Har mange veninder som har testet positiv med skyggestreger efter deres mens min var heeeel anderledes, den plejer altid at være 6 dage og det var den også denne gang men langtfra så meget blod som normalt. De sidste 4 dage var der kun lidt blod når jeg skulle tørre mig, havde slet ikke behov for at skifte bind. Normalt har jeg altid gået med tampon men ikke denne gang, for første gang i hele mit liv faktisk
Hader skyggestreger! MEN, har taget sååå mange Valmed som var blanke, altså som HELT blanke men det er denne her ikke
vil dog stadig ikke håbe for meget heh
Anonym skriver: Ja ik?! Har mange veninder som har testet positiv med skyggestreger efter deres mens min var heeeel anderledes, den plejer altid at være 6 dage og det var den også denne gang men langtfra så meget blod som normalt. De sidste 4 dage var der kun lidt blod når jeg skulle tørre mig, havde slet ikke behov for at skifte bind. Normalt har jeg altid gået med tampon men ikke denne gang, for første gang i hele mit liv faktisk Hader skyggestreger! MEN, har taget sååå mange Valmed som var blanke, altså som HELT blanke men det er denne her ikke vil dog stadig ikke håbe for meget heh
Den er helt negativ desværre. Brug som tommelfingerregel, at er du i tvivl, så er den negativ Og de skyggestreger dukker ofte op helt tilfældigt desværre.Må jeg spørge hvorfor dig og mange af dine veninder tester efter mens? jeg spørger kun fordi jeg ikke har hørt om det før..
Der er rigtig mange ting der kan påvirke din menstruation uden man er gravid.
Men op på den igen og held og lykke med projekt baby
Den er helt negativ desværre. Brug som tommelfingerregel, at er du i tvivl, så er den negativ Og de skyggestreger dukker ofte op helt tilfældigt desværre.Må jeg spørge hvorfor dig og mange af dine veninder tester efter mens? jeg spørger kun fordi jeg ikke har hørt om det før.. Der er rigtig mange ting der kan påvirke din menstruation uden man er gravid. Men op på den igen og held og lykke med projekt baby
De har testet fordi de havde symptomer ligesom jeg har i noget tid, så trods mens testede de. Den ene veninde hun har 3 piger , og hun har haft sin normale mens i 3-4 måneder med dem alle tre
jeg skal til lægen i morgen og ha målt mit hcg, men det er KUN fordi jeg har symptomerne og de mærkelig test. Men jeg tror heller ikke på den er der, men så for jeg i det mindste klarhed.
Hvordan er det gået med blodprøven?
Hvordan gik det ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128