Jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid ! Men ved ikke, hvor langt jeg er henne, for jeg har haft menseslignende blødninger, så det kom faktisk bag på mig. Sandsynligvis er jeg 1½-2½ md henne allerede. Skal til 1. graviditetstest på fredag.
Trods min alder, 41 år, så er det mit første barn. Fik en abort for 10 år siden og har ikke haft lejligheden siden, før nu.
Men udover udfordringen på grund af min høje alder, så er jeg også i den situation, at jeg ikke har kendt faderen særlig længe og er rigtig meget i tvivl, om jeg har lyst til at fortsætte i et forhold med ham i længden. Vi er enige om, at være forældre sammen og er afklaret med, at vi ikke er forelskede. Så det ku såmænd blive rigtig godt. Men siden jeg igår morges fandt ud af, at jeg er gravid, så er følelserne bare væltet rundt. Det er som om det sætter vores forhold lidt på spidsen følelsesmæssigt, fordi jeg går og er lidt ked af længslen efter at få barnet med en, jeg føler er mr. right i stedet. Min tvivl er blevet forstærket og jeg har en trang til at trække mig fra ham. Og det er jeg egentlig lidt ked af, fordi vi har rigtig mange gode ting sammen.
Og når jeg så tænker over det, så havde jeg det faktisk også sådan sidste gang jeg var gravid for 10 år. På en måde var det samme situation. Jeg havde kun været sammen med fyren i 4-5 md og var meget i tvivl om forholdets fremtid, fordi han for det første var 11 år yngre end mig og vi var meget forskellige. Men jeg var drønforelsket. Ikke desto mindre, da jeg så blev gravid ved et uheld, så ku jeg næsten ikke klare synet, OG lugten, af ham. Jeg ku slet ikke klare at ha ham i nærheden.
Er der andre, der har prøvet dette ?
Anmeld