Ubehag efter ægoplægning, fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2021

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg fik for 3 dage siden lagt 1 æg tilbage (frys). 
Jeg har det meste af dagen i dag haft ubehag i underlivet, lidt som menssmerter. Jeg har derudover meget ømme bryster. 
Jeg har et barn, der er lavet derhjemme og det havde jeg ikke rigtig nogle graviditetssymptomer, så nu er jeg maks bekymret for at der er noget galt med mit lille æg!

vil i fortælle om jeres forløb efter ægoplægning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2021

Babilooo

Jeg fik for 3 dage siden lagt 1 æg tilbage (frys). 
Jeg har det meste af dagen i dag haft ubehag i underlivet, lidt som menssmerter. Jeg har derudover meget ømme bryster. 
Jeg har et barn, der er lavet derhjemme og det havde jeg ikke rigtig nogle graviditetssymptomer, så nu er jeg maks bekymret for at der er noget galt med mit lille æg!

vil i fortælle om jeres forløb efter ægoplægning?

Noget galt??   jeg havde smerter præcis i perioden efter oplægning. Er det en blastocyst eller 3. Dags

Anmeld Citér

11. juli 2021

Babilooo

Det er typisk et godt tegn.. ægget sætter dig jo fast i de dage. Og hos nogen kan man altså mærke det. De to gange hvor jeg har været gravid har det startet sådan... med ubehag.

Anmeld Citér

12. juli 2021

havudsigt

Det er en blastocyst, og efter hvad klinikken sagde, i den bedste kvalitet. Tak for jeres beskeder, det giver mig håb! Jeg har været gravid 3 gange tidligere (2 mistet i uge 5-6). Måske er det kombinationen af hormoner og opsætningen. 
Hvornår kunne i teste efter oplægning? Jeg har tid på klinikken til blodprøve 10 dage efter opsætning, og det er jo næsten umuligligt at vente så længe!!!!

Anmeld Citér

12. juli 2021

Babilooo

havudsigt skriver:

Det er en blastocyst, og efter hvad klinikken sagde, i den bedste kvalitet. Tak for jeres beskeder, det giver mig håb! Jeg har været gravid 3 gange tidligere (2 mistet i uge 5-6). Måske er det kombinationen af hormoner og opsætningen. 
Hvornår kunne i teste efter oplægning? Jeg har tid på klinikken til blodprøve 10 dage efter opsætning, og det er jo næsten umuligligt at vente så længe!!!!

Jeg mener at jeg kunne se en streg efter ca 6-7 dage

Anmeld Citér

15. juli 2021

havudsigt

Jeg endte selvfølgelig med at teste… på tynd aften urin her for lidt siden. Og sørme om der ikke kom en lille streg! Nu håber jeg bare den udvikler sig og blodprøverne er fine på mandag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.