Smerter i flere led

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2021

Solsikkee

Kære alle

Jeg er første gangs gravid og er i uge 34.

De sidste 14 dage har jeg fået tiltagende ondt i mange led i kroppen. Særligt knæ, fingre og håndled. Har heldigvis ikke synderligt ondt i bækkenet. 
Har selv mistænkt smerter i fingrene for at omhandle vand i kroppen, da smerten er værst om morgenen og bliver bedre når jeg bruger en håndmassagebold. 
Smerterbe i knæene er ret generende. 
Er der nogen som har oplevet lignende i deres graviditet? Og i såfald om smerterne gik væk af sig selv efter fødslen? 

vh Solsikkee

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Solsikkee skriver:

Kære alle

Jeg er første gangs gravid og er i uge 34.

De sidste 14 dage har jeg fået tiltagende ondt i mange led i kroppen. Særligt knæ, fingre og håndled. Har heldigvis ikke synderligt ondt i bækkenet. 
Har selv mistænkt smerter i fingrene for at omhandle vand i kroppen, da smerten er værst om morgenen og bliver bedre når jeg bruger en håndmassagebold. 
Smerterbe i knæene er ret generende. 
Er der nogen som har oplevet lignende i deres graviditet? Og i såfald om smerterne gik væk af sig selv efter fødslen? 

vh Solsikkee

blot for en sikkerheds skyld ville jeg kontakte læge/jordemoder for at blive stixet..

smerter i leddene kan være tegn på alt muligt både harmløst men også værre..

jeg havde meget med vand i kroppen alle 3 graviditeter og det skjulte at jeg havde blærebetændelse så jeg med nr 2 endte med at teste positiv for steptokokker da jeg fødte og vi skulle være indlagt et par ekstra dage for en sikkerheds skyld..

Anmeld Citér

8. juli 2021

Emiliaa92

Jeg er i uge 36, og jeg er har i de seneste uger også haft ufattelig ondt i alle led.

Min jordemoder sagde at det helt sikkert skyldes den ekstra vægt og væske som på meget kort tid har indtaget kroppen. Især knæ og ankler lider last her i slutspurten

Men hvis du er nervøs skal du selvfølgelig kontakte din læge, i såfald bare for at få ro.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.