Positive oplevelser med blødning i start gravidite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej alle,

Nogen der har oplevet at bløde i starten af graviditeten (brunligt blod), men stadig med et positivt udfald?

sagen er den at jeg forventede min mens i fredags, havde en meget utydelig positiv test. Fik så en mindre blødning om eftermiddagen, fredag. Har derefter blødt lidt med brunligt blod (ikke meget), og idag synes jeg at jeg har oplevet symptomer på graviditet, og tager derfor en test, som er okay positiv  

jeg er nu super nervøs for om jeg er igang med en SA eller om den har chance for at blive hængene

billede af test fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle,

Nogen der har oplevet at bløde i starten af graviditeten (brunligt blod), men stadig med et positivt udfald?

sagen er den at jeg forventede min mens i fredags, havde en meget utydelig positiv test. Fik så en mindre blødning om eftermiddagen, fredag. Har derefter blødt lidt med brunligt blod (ikke meget), og idag synes jeg at jeg har oplevet symptomer på graviditet, og tager derfor en test, som er okay positiv  

jeg er nu super nervøs for om jeg er igang med en SA eller om den har chance for at blive hængene

billede af test fra idag

Ja jeg blødte omkring uge 6 og igen omkring uge 8. Helt frisk blod. Men har fået en sund og rask dreng ud alligevel.

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja jeg blødte omkring uge 6 og igen omkring uge 8. Helt frisk blod. Men har fået en sund og rask dreng ud alligevel.

Tusinde tak for svar   Jeg håber den bliver hængende 

Anmeld Citér

7. juli 2021

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle,

billede af test fra idag

Jeg har prøvet det, med alle mine graviditeter.... Både med god og dårlig udgang... Men så længe det kun er brunligt blod eller lidt frisk blod er der håb. Tillykke med graviditeten. 

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har prøvet det, med alle mine graviditeter.... Både med god og dårlig udgang... Men så længe det kun er brunligt blod eller lidt frisk blod er der håb. Tillykke med graviditeten. 

Der var lidt frisk blod første dag, og ellers har det kun været brunligt

Anmeld Citér

7. juli 2021

Charl90

Din test er så flot de gange jeg har haft bio har jeg fået almindelig mens bare forsinket og kun meget svag test. Har væyret om virkelig mange der blæser under graviditet på de tidspunkter de skulle have haft mens. Test hver 2. dag så bør du se den bliver tydeligere

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Din test er så flot de gange jeg har haft bio har jeg fået almindelig mens bare forsinket og kun meget svag test. Har væyret om virkelig mange der blæser under graviditet på de tidspunkter de skulle have haft mens. Test hver 2. dag så bør du se den bliver tydeligere

Tusinde tak for dit beroligende svar  jeg håber virkelig at den holder fast jeg skal nok teste de næste par dage

Anmeld Citér

7. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

I min første graviditet blødte jeg i uge 5, først frisk blod også brunt og derefter stoppet det. Fik en sund og rask datter som snart fylder 7 år

Anmeld Citér

8. juli 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

I min første graviditet blødte jeg i uge 5, først frisk blod også brunt og derefter stoppet det. Fik en sund og rask datter som snart fylder 7 år

Hvor er det dejligt at hører

Anmeld Citér

8. juli 2021

Elle4

Yes, i 2. (Ja faktisk 3) graviditet havde jeg testet svagt positivt.

2 dage efter fik jeg mens (troede jeg) og sagde det til de nærmeste da jeg kort for inden havde været igennem et opslidende MA forløb  så havde brug for lidt ekstra omsorg.

men den var der, og nu er hun snart 3

år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.