Graviditets-symptomer efter 1-3 dage efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg havde halv-ubeskyttet sex i fredags, dvs. der kan måske være smuttet noget op, som ikke var planlagt. Jeg vil dog mene, at det er højest usandsynligt, at jeg er blevet gravid, da det var 2-3 min., indtil vi fandt ud af, at kondomet var røget af og.. det var ikke i min ægløsningsperioden.

Siden søndag har jeg virkelig haft den særlige kvalme, som mindede mig om den kvalme jeg havde under graviditeten og jeg været øm og træt i hele kroppen og kunne sove kl. 18.00-ish begge dage... jeg har virkelig svært ved at holde mig vågen. Og tisser konstant. Og så tænker jeg... kan man få SÅ tidligere signaler på graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli

Anonym

Det vil jeg næsten så godt som æde min gamle hat på, at du ikke kan. Altså hvis du tilfældigvis ramte ægløsning og tilfældigvis blev gravid, så går der jo stadig, I følge net doktor, en uges tid før ægget sætter sig fast, og så er det først derefter der begynder at ske noget rent hcg mæssigt. Læg oven i det, at Hcg skal være på et vist niveau før du begynder at mærke symptomer.. Så vil jeg, uden at være fertilitetslæge, skyde på det er så godt som umuligt dine symptomer skyldes graviditet så kort efter befrugtning.. Er det ønsket, hvis det er? 

Anmeld Citér

5. juli

Charl90

Profilbillede for Charl90

Enig med den anden kommentar. Det kan ikke lade sig gøre så tidligt.

Jeg har også masser af gange haft graviditetssymptomer uden at være gravid 

Anmeld Citér

5. juli

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Nej, det er ikke sandsynligt at der er tale om graviditetssymptomer så tidligt. Et eventuelt æg ville knapt være befrugtet og implementeret  ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.