Er det på nogen måde muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej piger

sagen er den at jeg fik lagt 2 æg tilbage i torsdags. Det var 2 dags æg. Dvs jeg kun er “2+6 idag helt præcis. 
Skal lige tilføje at æggene var begge af virkelig dårlig kvalitet og lægen gav mig 5% chance for gravidlitet. 
det er sidste forsøg inden vi skal videre til ægdonation. 

nu står jeg så med en meget! Svag streg nr 2 her allerede 2+6. Det burde næsten ikke kunne lade sig gøre? 
Er der nogen der har prøvet noget lignene.

jeg har fået 12 klik ovitrelle for 9 dage siden og den er ude af kroppen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2021

Altea

Har du ikke fået en hel ovitrelle sidste tirsdag, eller? Altså alt er jo muligt  Synes det er sært en læge mener der kan sættes procenter på, de ligger jo ikke æg retur der ikke giver mening..

Jeg har mødt mange i mine år i behandling, der er blevet gravide på dårlige æg. Vi har selv fået lagt 34 tilbage i alt, langt de fleste i suveræn topkvalitet. Men det sidste, et æg der ikke var så fint og først blev blasto på dag 6 - ja hun ligger ude i vognen nu

Så vi kan ikke se os ud af alt i et mikroskop..

Men medmindre de begge har sat sig, så er det godt nok tidligt med positiv test.. For de når jo først livmoderen tidligst i går, derfor ville jeg have givet et klar svar på ovitrelle, hvis ikke du havde skrevet du kun fik en halv.. Så det er da godt nok spændende, hvis du  har  testet den ude i flere dage.

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Har du ikke fået en hel ovitrelle sidste tirsdag, eller? Altså alt er jo muligt  Synes det er sært en læge mener der kan sættes procenter på, de ligger jo ikke æg retur der ikke giver mening..

Jeg har mødt mange i mine år i behandling, der er blevet gravide på dårlige æg. Vi har selv fået lagt 34 tilbage i alt, langt de fleste i suveræn topkvalitet. Men det sidste, et æg der ikke var så fint og først blev blasto på dag 6 - ja hun ligger ude i vognen nu

Så vi kan ikke se os ud af alt i et mikroskop..

Men medmindre de begge har sat sig, så er det godt nok tidligt med positiv test.. For de når jo først livmoderen tidligst i går, derfor ville jeg have givet et klar svar på ovitrelle, hvis ikke du havde skrevet du kun fik en halv.. Så det er da godt nok spændende, hvis du  har  testet den ude i flere dage.

Jeg har kun fået en halv ovitrelle + 2 gonapeptyl inden ÆU. Da jeg første gang blev overstimuleret og så prøvede vi denne metode 2 gang og det fungerede  derfor denne lidt sære opskrift istedet for 1 hel ovitrelle. Jeg danner nemlig rigtig mange æg trods lav stimulation. 

grunden til de satte procent på var selvf ca procent. Men æggene var meget fragmenteret og de tvivlede meget på dem. De lagde dem tilbage fordi det var sidste chance og der ikke var andet at gøre Alligvel. 

jeg ved det nærmest er usansyndeligt både at teste så tidligt og at begge æg har sat sig fast. 
puha nu bliver det spændende de næste par dage. Det kan jo være muligt det bare er en bio jeg har fanget. 
men tak for dit svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.