Defekt test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Defekt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.708 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2021

Anonym trådstarter

Kære Babynetværk

Jeg skriver fordi jeg har taget en graviditetstest trods jeg har hormonspiral (Mirena).

Jeg har den sidste uges tid haft mange symptomer på graviditet, men da jeg lider af endometriose og cyster, tænkte jeg egentlig bare at det var det der gav symptomer da det ikke er unormalt. Til gengæld synes jeg det er meget værre end normalt og efter 3 dage med kvalme v/ spisning tog jeg testen.

Jeg led enormt meget af kvalme under første graviditet, derfor er jeg også lidt (højst sandsynligt unødvendigt) nervøs. 

Inden jeg lavede opslaget, skrev jeg en mail til lægen. Blev bare lidt utålmodig da jeg nok først får svar på mandag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Kære Babynetværk

Jeg skriver fordi jeg har taget en graviditetstest trods jeg har hormonspiral (Mirena).

Jeg har den sidste uges tid haft mange symptomer på graviditet, men da jeg lider af endometriose og cyster, tænkte jeg egentlig bare at det var det der gav symptomer da det ikke er unormalt. Til gengæld synes jeg det er meget værre end normalt og efter 3 dage med kvalme v/ spisning tog jeg testen.

Jeg led enormt meget af kvalme under første graviditet, derfor er jeg også lidt (højst sandsynligt unødvendigt) nervøs. 

Inden jeg lavede opslaget, skrev jeg en mail til lægen. Blev bare lidt utålmodig da jeg nok først får svar på mandag.

Ja den er defekt

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Prøv med en ny test

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Havde det ikke været bedre bare at tage en ny test? Så havde du både fået hurtigere svar samt undgået at spilde lægens tid og samfundets penge... 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde det ikke været bedre bare at tage en ny test? Så havde du både fået hurtigere svar samt undgået at spilde lægens tid og samfundets penge... 

Jeg kunne sagtens bruge tid på at diskutere, men jeg vil langt hellere bare ønske dig en dejlig dag og god weekend

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ja den er defekt

Jeg siger mange tak

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Wow, sikke et aggressivt svar..

TS, ja den ser defekt ud. Prøv med en ny og se hvad den siger :-)

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Tag en ny test. 

Jeg er desværre selv blevet gravid ikke mindre end 3 gange på en Mirena spiral. 

Hver opmærksom på, at risikoen for en graviditet uden for livmoderen er meget høj ved hormonspiral. 

MEN chancen for at du ikke er gravid er dog den største  

Og ja, testen ser meget defekt ud. Men skynd dig at tage en ny

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.