Udmeldelse af institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
6 svar
3 synes godt om
2. juli 2021

MMCR

Hej kloge forældre

Jeg har idag meldt min søn ud af sin vuggestue, fordi vi skal flytte, og han har fået plads et andet sted. Er der nogen, der ved, hvornår hans nuværende institution får besked om det? Jeg vil helst selv sige det til dem, men jeg vil helst ikke sige noget, før det er nødvendigt, da han skal gå der 2,5 måneder endnu.

Det er i Københavns Kommune.

/MMCR 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Ikke helt et svar på dit spørgsmål, 

men hvad tænker du, der sker ved at du siger det allerede nu? 

Anmeld Citér

2. juli 2021

MMCR

Jeg ved det ikke. Jeg er nok bare bekymret for, at det bliver lidt akavet. De har i forvejen problemer med, at de ikke har nok børn, og de gjorde i starten meget ud af at fortælle os, at de var glade for at vi boede lokalt, fordi de havde alt for mange børn, der kun gik hos dem nogle måneder. Så det er nok bare for at udskyde en lidt akavet samtale.

Anmeld Citér

2. juli 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er da bare at sige det eftersom i skal flytte. Det er der da fuld forståelse for sådan et sted

Anmeld Citér

2. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
MMCR skriver:

Jeg ved det ikke. Jeg er nok bare bekymret for, at det bliver lidt akavet. De har i forvejen problemer med, at de ikke har nok børn, og de gjorde i starten meget ud af at fortælle os, at de var glade for at vi boede lokalt, fordi de havde alt for mange børn, der kun gik hos dem nogle måneder. Så det er nok bare for at udskyde en lidt akavet samtale.

Kan godt se at det er lidt, men det er jo jeres liv, i har fundet et nyt sted og det ligger desværre tættere på et andet sted. Sådan er det og det er jeg sikke på at de forstår. Undskyld mig, Hvis de giver dig dåtlig samvittighed, er de sku ikke ret pædagogiske.

Og jeg ville hellere fortælle det end at de får beskeden andet sted fra 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville også bare sige det, I skal jo flytte så det er jo årsagen, det er der jo ingenting i

Og selvom I rykkede dem fordi I havde fundet noget bedre, er min erfaring ikke at det bliver akavet. Pædagogerne tager det ikke personligt (det kan jo skyldes så meget). 

Kan forstå det akavet hvis det var en dagplejer og lidt mere personligt

Anmeld Citér

2. juli 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej

Bare sige det. Oplever veg engang imellem sker i vores vuggestue også. Men vi ved det. Vi er tæt på universitetet og når folk er færdig flytter de og det er normalt.

Fortælle gerne hvis du er glad og det er kun af at i flytter at i er nødtil at flytte.

Hele og lykke frem over 

Mvh pædagog i vuggestuen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.