Erfaringer med ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.426 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej. 
Min kæreste og jeg skal i gang med vores første stimuleret hjemmeforsøg, hvor jeg skal tage ovitrelle. Formegentligt på mandag. Jeg kan mærke, at jeg er ret nervøs for bivirkningerne. Jeg var så dum, at læse indlægssedlen, og nogle af bivirkningerne lyder rigtig voldsomme. Jeg har fået en del medicin igennem mit liv, og har ofte oplevet slemme bivirkninger, så derfor er jeg helt nervøs nu. Vil i dele jeres erfaringer med hvordan i reagerede på det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Anonym

Jeg havde ikke rigtig nogle bivirkninger

Anmeld Citér

2. juli 2021

Bianca14

Jeg har fået ovitrelle 4 gange og ikke rigtig været mærket af den. Første gang havde jeg lidt let hovedpine, men tænker det var et tilfælde da det kun var den ene gang. ☺️

Anmeld Citér

2. juli 2021

Mom2be2022

Jeg har nu fået det i mine to sidste cyklusser og har ikke fået nogle bivirkninger, udover at tester positiv på g-test i op til 10-12 dage efter, samt en del symptomer på graviditet uden at være det. Men det skulle være helt normalt, bare mega træls

Jeg har selv fået min del af medicin, nok til at jeg er blevet allergisk  for alt håndkøbs medicin og overfølsom for varme, så kan godt forstå din bekymring Slemme bivirkningerne ved ovitrelle er dog sjældne 

Anmeld Citér

3. juli 2021

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Jeg havde lidt kvalme og træthed dagene efter. Men som en anden skriver, så vær obs på at man tester positivt dagene efter. Jeg fik en negativ test på dag 8, derefter vidste jeg at det var pga. graviditet hvis jeg testede positivt

Held og lykke med projekt baby

Anmeld Citér

3. juli 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Har ikke haft nogen bivirkninger ��

Anmeld Citér

9. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! Jeg fik taget den, og det var helt uden problemer og bivirkninger af nogen art. God weekend til jer :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.