Ser I noget? 3+3 efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2021

Anonym trådstarter

Svært at tage billede af, men ser i noget 3+3 (gæt) efter SA. Er ret sikker på ægløsning omkring søndag-mandag sidste uge. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Svært at tage billede af, men ser i noget 3+3 (gæt) efter SA. Er ret sikker på ægløsning omkring søndag-mandag sidste uge. 

Ser helt negativ ud desværre. Men du er også alt alt for tidlig på den. Vent 4-5 dage også test igen.

Anmeld Citér

1. juli 2021

Charl90

Svært at se. Sikkert nemmere i virkeligheden hele og lykke

Jeg havde også en SA, for 5 uger siden. Er lige begyndt at bløde, så nu kommer min mens endelig og hcg nede på 3.

Hvornår kom din ÆL efter SA? Jeg tænker at teste om 10 dage og frem

Anmeld Citér

1. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Svært at se. Sikkert nemmere i virkeligheden hele og lykke

Jeg havde også en SA, for 5 uger siden. Er lige begyndt at bløde, så nu kommer min mens endelig og hcg nede på 3.

Hvornår kom din ÆL efter SA? Jeg tænker at teste om 10 dage og frem

Jeg ser nemlig en skygge af en streg.

1. juni begyndte jeg at bløde rigtig og 3. juni skanning og foster var ude. Blødte til ca. den 8. juni. 21 juni er jeg overbevist om jeg havde ægløsning - trods jeg ikke har haft rigtig mens efter SA. I torsdags havde jeg sidste hcg som var 0,6 og blev afsluttet. 

Anmeld Citér

1. juli 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg ser nemlig en skygge af en streg.

1. juni begyndte jeg at bløde rigtig og 3. juni skanning og foster var ude. Blødte til ca. den 8. juni. 21 juni er jeg overbevist om jeg havde ægløsning - trods jeg ikke har haft rigtig mens efter SA. I torsdags havde jeg sidste hcg som var 0,6 og blev afsluttet. 

Jeg troede egentlig først man fik sin ÆL efter at hcg var ude af kroppen igen. Det læste jeg et sted. Men det er lidt svært at finde så meget konkret information om.

Jeg håber det lykkes for dig

Jeg satser på den nye cyklus Min første vellykkede graviditet kom én cyklus efter en SA. Sådan må det gerne gå igen. Ville være skønt med en forårsbaby

Anmeld Citér

1. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg troede egentlig først man fik sin ÆL efter at hcg var ude af kroppen igen. Det læste jeg et sted. Men det er lidt svært at finde så meget konkret information om.

Jeg satser på den nye cyklus Min første vellykkede graviditet kom én cyklus efter en SA. Sådan må det gerne gå igen. Ville være skønt med en forårsbaby

Ja jeg havde faktisk heller ikke forventet æl. Men ved jo heller ikke om det we set. Men havde alle æl symptomer.

Håber det bedste for dig

Anmeld Citér

3. juli 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ser helt negativ ud desværre. Men du er også alt alt for tidlig på den. Vent 4-5 dage også test igen.

Ser du noget nu

Anmeld Citér

3. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tog test i går og i dag også. De er ikke super tydelige. Men synes at kunne se udvikling. 

Anmeld Citér

3. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Tog test i går og i dag også. De er ikke super tydelige. Men synes at kunne se udvikling. 

Jeg han godt ane en steg men billedet er desværre ret utydelig 

Anmeld Citér

3. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg kan godt fornemme en streg på de 2 nederste. Men billedet er utrolig meget sløret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.