Lyskesmerter 1. Trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 2 dage fået jag i højre side af lysken. Det føles lidt som at få stød, så når jeg går siger jeg pludselig “Uh!” eller “av!” og laver nærmest et lille hop.

Jeg har svært ved at vurdere, om det er graviditeten eller “bare” min krop, der laver numre, da jeg har oplevet det før med anklerne. Dog aldrig i lysken... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 2 dage fået jag i højre side af lysken. Det føles lidt som at få stød, så når jeg går siger jeg pludselig “Uh!” eller “av!” og laver nærmest et lille hop.

Jeg har svært ved at vurdere, om det er graviditeten eller “bare” min krop, der laver numre, da jeg har oplevet det før med anklerne. Dog aldrig i lysken... 

Hejsa! 

tillykke med graviditeten

jeg har de samme “jag” i højre side engang i mellem, lægen siger det er ligament og helt normalt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa! 

tillykke med graviditeten

jeg har de samme “jag” i højre side engang i mellem, lægen siger det er ligament og helt normalt. 

Tak for svar! Tænkte det nok. 

Føler mig bare lidt dum, når jeg går på kontoret og pludselig råber “AV” og laver et spjæt

Anmeld Citér

1. juli 2021

Anonym001

Anonym skriver:

Tak for svar! Tænkte det nok. 

Føler mig bare lidt dum, når jeg går på kontoret og pludselig råber “AV” og laver et spjæt

Haha det forstår jeg. Hvor langt er du henne? Tænker i forhold til om dine kollegaer ved det eller du skal finde en undskyldning (jeg bruger mens smerter)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.