Jeg var i dag til en meget tidlig scanning (ca. 4+5). Lang historie kort, fik jeg en tid hos en gynækolog, fordi jeg havde en bio i sidste måned, og derfor var hun sød til at tage mig ind til tjek næste gang jeg blev gravid, hvilket jeg er nu
"Desværre" er gyn. væk hele juli pga. ferie, hvorfor det skulle være i dag, hvis jeg ikke ville vente til august.
Med minus forventninger om at se noget, fik vi dog en glædelig overraskelse: nemlig at se en blommesæk med en lille, hvid streg i, som er baby
Det er tidligt og usikkert, I know, men der er i det mindste noget. Hun skød mig endda til at være en uge længere henne (hvilket ikke helt kan passe ift mine beregninger), men måske hun har målt lidt "for meget" 
MEN... efter min glæde over at kunne se noget, fik jeg dog øje på en anden sort plet. Hvad var det? Gynækologen sagde ikke så meget andet end at det kunne enten være noget væv eller en anden blommesæk, som måske ikke udviklede sig.
Men har nogen af jer før oplevet at se to sække på en scanning? Og hvad tænker I om denne scanning? Kunne det være en potentiel twin, og i så fald måske en vanishing twin? Man hører jo om graviditeter, der udvikler sig lidt forsinket / den ene er større end den anden..
Jeg har ingen forventninger til at få tvillinger (eller at den udvikler sig), men vil gerne høre jeres erfaringer og oplevelser 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér