Sut man kan sætte sin finger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. juni 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min lille dreng har et stort suttebehov, og bliver ofte ked af det ved brystet når der kommer mælk men han bare vil hygge sutte. Han vil gerne have sut, men kan ikke rigtig lure teknikken og den ryger ud igen og han kan ikke rigtig skabe vacuum så han tygger mest på den. I stedet får han så nu lov at sutte lidt på min rene lillefinger og den kan han sagtens bruge, min ville helst have ham igang med sut istedet. Jeg søger derfor en sut som jeg engang har set, hvor der var hul i og man kunne stikke sin finger ind i den del som skal i babys mund. Nogen der kender den? 

Eller som har andre gode tips til typer af dit som kan være gode? Han har en ret høj gane og jeg tror måske de sutter vi har er for små til at nå. Han er 7 uger gammel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Det mener jeg nok man kan med dem her. 

https://www.babysam.dk/sut-shapes-3m+-2-pk-groen-blaa-onesize

ellers synes jeg, at mams de helt små str. 0-2 måneder var lettest at få vænnet mine børn til. Dem ville de gerne tage, men ikke dem fra 0-6 måneder. Men du har sikkert prøvet de fleste, det var bare hvis du nu ikke vidste de fandtes så små. Nå nu så jeg lige at du havde tilføjet det sidste. Så er bibs måske bedre. De er ret store synes jeg. 

Anmeld Citér

30. juni 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
nemisis skriver:

Min lille dreng har et stort suttebehov, og bliver ofte ked af det ved brystet når der kommer mælk men han bare vil hygge sutte. Han vil gerne have sut, men kan ikke rigtig lure teknikken og den ryger ud igen og han kan ikke rigtig skabe vacuum så han tygger mest på den. I stedet får han så nu lov at sutte lidt på min rene lillefinger og den kan han sagtens bruge, min ville helst have ham igang med sut istedet. Jeg søger derfor en sut som jeg engang har set, hvor der var hul i og man kunne stikke sin finger ind i den del som skal i babys mund. Nogen der kender den? 

Eller som har andre gode tips til typer af dit som kan være gode? Han har en ret høj gane og jeg tror måske de sutter vi har er for små til at nå. Han er 7 uger gammel.

Min pige har fra starten helst ville have en stor rund sut. Natursutten str L og mininor str 2 er hendes favoritter. Bibs str 2 kan også lige gå, men de andre er bedre.

Mindre sutter kunne hun slet ikke arbejde med, men hun sluttede glædeligt på min lillefinger også. 

Anmeld Citér

30. juni 2021

AnoMor

Min søn ville helst have bibs sutter. Dem med stort suttehovedet. Alle andre spyttede han ud

Anmeld Citér

1. juli 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Tak for tips. Jeg prøver dem fra Avent, og funker det ikke, så må jeg prøve bibs. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.