Bedste test-mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke test er bedst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.583 visninger
10 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg er simpelthen ved at være så træt af skyggestreger, og jeg synes at clear blues digital er for dyre til mit test hysteri

hvilke test synes i er bedst ? Jeg får skyggestreger på både valmed, Clinic, babyplan og Rema1000s test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2021

Charl90

Bare vent med at teste til efter forventet mens. Så bør stregen være tydelig hvis du er gravid og du smider ikke penge efter en masse tests

Anmeld Citér

29. juni 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Bare vent med at teste til efter forventet mens. Så bør stregen være tydelig hvis du er gravid og du smider ikke penge efter en masse tests

Jeg får skam også skygger når jeg er gået over tid

Mit spørgsmål lød på om der er nogle som kan anbefale nogle test som ikke laver skyggestreger

Anmeld Citér

29. juni 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg får skam også skygger når jeg er gået over tid

Mit spørgsmål lød på om der er nogle som kan anbefale nogle test som ikke laver skyggestreger

Men hvis der kun er en skyggestreg over tid, så er den med stor sandsynlighed negativ. Over tid bør man ikke være i tvivl mere.

Jeg har fået skyggestreg på Valmed og den fra Rema. Da jeg var gravid var begge tydelige ved forventet mens.

Anmeld Citér

30. juni 2021

Altea

For nogle kan alt jo lave skyggestreger, hvis man kigger på testen når tiden er gået. Der behøver ét mærke ikke være bedre end andre.

Når man får en positiv test er man jo ikke i tvivl, så vil det jo være farve i med det samme. Så smid testen væk når de 5 minutter er gået. Det er det bedste og billigste råd

Du er jo først gået over tid 14-16 dage efter æl, så man kan jo godt være 4+0 og forventet mensdag på dag 40…? Æl styrer jo din mens, og derfor er det meget sjældent man går over uden positiv test.

Anmeld Citér

30. juni 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg får også skyggestreger på alt - men dog endnu ikke på lidls test eller abblo tidlig test ��

Anmeld Citér

30. juni 2021

Anonym

Hvis man holder de fleste ubrugte tests op i lyset, vil man kunne se en skygge på dem. 
Det samme gælder en brugt men negativ test. 

Får man en skyggestreg (streg uden farve) er der bare ikke andet at gøre end at følge udviklingen

Jeg har altid testet med babyplan. De har altid udviklet sig præcis som de skal ved graviditet. 

Man kan næsten altid finde en ekstra streg/skygge, hvis man kigger godt efter på en brugt negativ test og det er jo netop det man gør, når man virkelig ønsker en graviditet 

Anmeld Citér

30. juni 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

For nogle kan alt jo lave skyggestreger, hvis man kigger på testen når tiden er gået. Der behøver ét mærke ikke være bedre end andre.

Når man får en positiv test er man jo ikke i tvivl, så vil det jo være farve i med det samme. Så smid testen væk når de 5 minutter er gået. Det er det bedste og billigste råd

Du er jo først gået over tid 14-16 dage efter æl, så man kan jo godt være 4+0 og forventet mensdag på dag 40…? Æl styrer jo din mens, og derfor er det meget sjældent man går over uden positiv test.

Mange tak. - jer oplever dog at skyggestreger kommer allerede når farven trækker op.

jeg spørger ikke til hverken cyklus, ÆL eller test tidspunkt. Jeg spørger om nogen kender til teste som ikke gør det

Anmeld Citér

30. juni 2021

Anonym

Jeg har aldrig fået skyggestreger på noget af de teste jeg har brugt. Har altid brudt valmed eller apotekets og kunnet stole på dem hver gang 

Anmeld Citér

30. juni 2021

Momster89

Jeg har gode erfaringer med strimmel test fra normal  

Og så er der 5 for 28 kr  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.