Svar på blodprøve før nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. juni 2021

Ønskebaby2021

Har lige modtaget svar på min blodprøve som skal bruges til at give svar til min nakkefoldsscanning.

Ved den med hcg står der 75 ,9 iu/l

Når jeg googler ser det lavt ud? Forstår jeg det forkert? Jeg er 10*0 og så hjerteblink 7+0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2021

Abracadabra

At se blodprøvesvar før scanning og prøve at udlede noget af dem, svarer til at se en vejrudsigt for Madrid uden at vide, hvor rejsen går til i Spanien. 

Vent til du får et samlet svar. 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Ønskebaby2021

Abracadabra skriver:

At se blodprøvesvar før scanning og prøve at udlede noget af dem, svarer til at se en vejrudsigt for Madrid uden at vide, hvor rejsen går til i Spanien. 

Vent til du får et samlet svar. 

Hehe ja, det tænkte jeg egentlig også… jeg slår koldt vand i blodet

Anmeld Citér

28. juni 2021

aLOTofmother

Har lige modtaget svar på min blodprøve som skal bruges til at give svar til min nakkefoldsscanning.

Ved den med hcg står der 75 ,9 iu/l

Når jeg googler ser det lavt ud? Forstår jeg det forkert? Jeg er 10*0 og så hjerteblink 7+0

Det er derfor det er en dårlig ide at kigge, fordi du læser nogle tal du ikke forstår og bliver bekymret. Det er beta hcg som er meget lavere end det hcg du typisk see skrevet om herinde

Dvs det er en brøkdel af den samlede hcg, og bruges på en hel anden måde. Det regnes sammen med nogle af de andre blodprøve svar samt målinger fra scanning, alder osv. Kan ikke stå alene. Mine blodprøvetal har teknisk set været dårlige i tre graviditeter, men risikoberegningen efter scanning helt normal og tre sunde og raske børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.