Bange for at være blevet “drugged”

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.634 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2021

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg var i byen i fredags. Jeg fik selvfølgelig noget at drikke som jeg plejer når jeg er i byen. Men denne gang var anderledes. 
jeg har normalt aldrig tømmermænd. Og hvis jeg har er det allerhøjst en smule hovedpine. 

men da jeg vågner lørdag er jeg virkelig dårlig. Tænker det bare er tømmermænd. Men nu på 3. Dagen er jeg stadig dårlig. Jeg er sulten, men har ingen appetit overhovedet hvilket betyder at jeg ikke har spist noget siden fredag. Jeg har prøvet at få noget ned. Men jeg kan ikke. 

min krop er træt og jeg har mange huller i hukommelsen siden fredag. Jeg får rysteture og har voldsom kvalme. 

Jeg har prøvet det engang før at blive drugged. Og det føles på præcis samme måde som dengang. Men dengang vidste jeg hvad det var og hvem det var da det var en fejl (irrelevant for dette). 

nu sidder jeg og ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre. Burde jeg ringe til lægen og få taget urinprøve evt for at se hvad det er eller skal jeg bare lade det forsvinde af sig selv. ? 

det bekymre mig meget at jeg ikke kan spise noget som helst. Væske kommer der heller ikk meget ind af selvom jeg prøver hele tiden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2021

Anonym

Ja, se og få en urinprøve før det er for sent. Af sted idag

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, se og få en urinprøve før det er for sent. Af sted idag

Jeg kan først komme afsted i morgen. Man man kun få tid samme dag hvis man ringer mellem 8 og 9 hos min læge. Så kan først ringe i morgen tidlig 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Pb18

Ring med det samme og forklar situationen, det kan ikke vente til i morgen med en urintest, da du risikerer at sporene er væk. Hvis du bor i region Hovedstaden kan du evt prøve 1813 hvis du ikke har held med egen læge.

Krydser fingre! 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg var i byen i fredags. Jeg fik selvfølgelig noget at drikke som jeg plejer når jeg er i byen. Men denne gang var anderledes. 
jeg har normalt aldrig tømmermænd. Og hvis jeg har er det allerhøjst en smule hovedpine. 

men da jeg vågner lørdag er jeg virkelig dårlig. Tænker det bare er tømmermænd. Men nu på 3. Dagen er jeg stadig dårlig. Jeg er sulten, men har ingen appetit overhovedet hvilket betyder at jeg ikke har spist noget siden fredag. Jeg har prøvet at få noget ned. Men jeg kan ikke. 

min krop er træt og jeg har mange huller i hukommelsen siden fredag. Jeg får rysteture og har voldsom kvalme. 

Jeg har prøvet det engang før at blive drugged. Og det føles på præcis samme måde som dengang. Men dengang vidste jeg hvad det var og hvem det var da det var en fejl (irrelevant for dette). 

nu sidder jeg og ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre. Burde jeg ringe til lægen og få taget urinprøve evt for at se hvad det er eller skal jeg bare lade det forsvinde af sig selv. ? 

det bekymre mig meget at jeg ikke kan spise noget som helst. Væske kommer der heller ikk meget ind af selvom jeg prøver hele tiden. 

Kære du tag og få ring  og få lave en urin prøve ikke sikker der er noget man for en sikkerhed skyld også lige et kram herfra selv jeg ikke kender dig

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan først komme afsted i morgen. Man man kun få tid samme dag hvis man ringer mellem 8 og 9 hos min læge. Så kan først ringe i morgen tidlig 

Så er det ikke sikkert, du kan få et retvisende svar. Alt efter, hvilke stoffer, der er snak om, så kan det spores i nogle dage- max en uge (kommer an på, hvad det er), så der er risiko for, at den ikke bonner ud på stoffer. Så som en anden skriver, ring og forklar situationen! Og ellers så gå i et supermarked. Jeg har før set i Føtex at de har narkotest, men jeg ville foretrække lægen. Men gør endelig noget!

Anmeld Citér

28. juni 2021

Pb18

Anonym skriver:

Så er det ikke sikkert, du kan få et retvisende svar. Alt efter, hvilke stoffer, der er snak om, så kan det spores i nogle dage- max en uge (kommer an på, hvad det er), så der er risiko for, at den ikke bonner ud på stoffer. Så som en anden skriver, ring og forklar situationen! Og ellers så gå i et supermarked. Jeg har før set i Føtex at de har narkotest, men jeg ville foretrække lægen. Men gør endelig noget!

Godt input, Apoteker har ofte også narkotests men det er tit kun til de gængse stoffer (hash, kokain mm) 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Tak allesammen. 

man kan slet ikk ringe til lægen efter kl 9. Der lukkes telefonerne. Og 1814 kan jeg først ringe til efter kl 16 (har prøvet). Jeg har ikk energi til at gå på apoteket eller i supermarked. Jeg sover hele tiden.

jeg ringer til 1813 kl 16 og taler med dem 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Janey

Profilbillede for Janey

Du kan også prøve at ringe til 114. Der kan du få fat i en betjent, der burde kunne guide dig til, hvad du kan gøre

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Du kan også prøve at ringe til 114. Der kan du få fat i en betjent, der burde kunne guide dig til, hvad du kan gøre

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.