Skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej

oplever i skyggestreger på babyplan?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2021

Anonym

Jeg har ikke oplevet skyggestreger, men den der ser ud til at være druknet i urin..

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Jeg har taget RIGTIG mange graviditetstests fra babyplan. Som i VIRKELIG mange, både de tidlige og almindelige, og i både stav og strimmel udgave. Jeg har aldrig nogensinde oplevet skyggestreger på dem. 

Men jeg er enig med ovenstående, din test er nok druknet i urin. Jeg synes du skal prøve at tage en ny test, brug evt stopuret på din mobil, start det når du dypper testen i koppen  og vær meget obs på om du stikker testen for langt ned

Jeg kan godt se den streg du spørger til, men da den nok har fået for meget urin, ville jeg desværre sige at den er ugyldig

Anmeld Citér

28. juni 2021

Mom2be2022

Har også idag taget en test fra babyplan, hvor jeg syntes at der er en skyggestreg 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Hej. 

jeg har desværre oplevet mange gange (testmonster) at få skyggestreger på babyplan. Især deres tidlig teste.

jeg ville ikke ligge så meget i det. Test igen om 2 dage

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har taget RIGTIG mange graviditetstests fra babyplan. Som i VIRKELIG mange, både de tidlige og almindelige, og i både stav og strimmel udgave. Jeg har aldrig nogensinde oplevet skyggestreger på dem. 

Men jeg er enig med ovenstående, din test er nok druknet i urin. Jeg synes du skal prøve at tage en ny test, brug evt stopuret på din mobil, start det når du dypper testen i koppen  og vær meget obs på om du stikker testen for langt ned

Jeg kan godt se den streg du spørger til, men da den nok har fået for meget urin, ville jeg desværre sige at den er ugyldig

Tak for svar

den skulle ikke være druknet, billedet er baee taget lige efter (ca. 1 min. Så det er ikke trukket igennem endnu der )

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar

den skulle ikke være druknet, billedet er baee taget lige efter (ca. 1 min. Så det er ikke trukket igennem endnu der )

Hvordan ser den ud når den er trukket, men indenfor de 3 minutter?

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan ser den ud når den er trukket, men indenfor de 3 minutter?

Var nogenlunde ens foruden lyserød baggrund, fik dog ikke taget et billede mere

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Var nogenlunde ens foruden lyserød baggrund, fik dog ikke taget et billede mere

Prøv igen imorgen, kan godt se det du ser

Anmeld Citér

28. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Tag heller en ny test igen om 2 dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.