Gør tests det? - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har brug for jeres kloge hoveder til at hjælpe med at forstå en test. 

sagen er den at min krop har opført sig VIRKELIG mærkeligt den sidste ja 1,5 uge ca. ingen appetit, hovedpine, lidt kvalme, kort lunte, murren i maven inkl. en masse luft  jeg undrede mig og tænkte ikke lige selv graviditet med det samme så googlede selvfølgelig og fandt ud af der er meget af ovenstående der kunne vise sig ved graviditet også

Det er ikke sådan at vi prøver aktivt har smidt alt prævention for ca 3 mdr siden og blev enige om at så måtte vi se hvad der skete.  - og det er så ønsket og velkomment når det sker

I dag kunne jeg ikke styre min nysgerrighed mere, der er ca en uge til næste blødning, så købte en test, sad jo selvfølgelig og stirrede på testen imens den gjorde sit og nu kommer mit spørgsmål: 
Imens farven løb hen over testbilledet kom kontrol stregen selvfølgelig frem med det samme men herefter begyndte der at komme en smule farve der hvor test stregen skulle være der kom så meget så jeg i hvert fald ikke var i tvivl om at det var der stregen var MEN testen endte negativt?  Hvad tænker i det kan betyde? 

Hej fra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2021

Charl90

Sådan kan tests godt se ud når væsken løber til. Hvis den er negativ er den negativ. Test dagen efter din menstruation eventuelt udebliver.

Symptomerne kan man desværre ikke regne med. Jeg havde vildt mange symptomer dengang jeg stoppede på p-piller. Min cyklus blev også meget uregelmæssig, så kunne ikke engang regne med udebleven menstration

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Charl90 skriver:

Sådan kan tests godt se ud når væsken løber til. Hvis den er negativ er den negativ. Test dagen efter din menstruation eventuelt udebliver.

Symptomerne kan man desværre ikke regne med. Jeg havde vildt mange symptomer dengang jeg stoppede på p-piller. Min cyklus blev også meget uregelmæssig, så kunne ikke engang regne med udebleven menstration

Må jeg spørger hvor lang din cyklus var efter p-piller?

Jeg er nemlig også der hvor jeg har vildt mange symptomer og ikke ved hvor lang cyklus jeg har endnu efter p piller. Venter med længsel på mens nu da det er super irriterende med alle de graviditets symptomer

Anmeld Citér

27. juni 2021

Charl90

Må jeg spørger hvor lang din cyklus var efter p-piller?

Jeg er nemlig også der hvor jeg har vildt mange symptomer og ikke ved hvor lang cyklus jeg har endnu efter p piller. Venter med længsel på mens nu da det er super irriterende med alle de graviditets symptomer

Du er velkommen til at spørge Bare husk at ingen er ens.

Jeg havde 7 cyklusser på ét år. Den korteste var ca 35 dage og den længste var på ca 65 dage.

Jeg testede sjældent med g-test og kunne ikke overskue at gå i gang med ÆL test. For hvornår gør man lige det med så uregelmæssig mens Efter ét år blev jeg gravid men havde en SA og efter samlet 15 måneder blev jeg vellykket gravid

Jeg venter også med længsel på mens. Jeg havde en SA for 4 uger siden. Nu vil jeg gerne snart i gang igen, så min søn forhåbentligt bliver storebror i 2022

Jeg håber det går hurtigere og lettere for dig

Anmeld Citér

28. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Charl90 skriver:

Du er velkommen til at spørge Bare husk at ingen er ens.

Jeg havde 7 cyklusser på ét år. Den korteste var ca 35 dage og den længste var på ca 65 dage.

Jeg testede sjældent med g-test og kunne ikke overskue at gå i gang med ÆL test. For hvornår gør man lige det med så uregelmæssig mens Efter ét år blev jeg gravid men havde en SA og efter samlet 15 måneder blev jeg vellykket gravid

Jeg venter også med længsel på mens. Jeg havde en SA for 4 uger siden. Nu vil jeg gerne snart i gang igen, så min søn forhåbentligt bliver storebror i 2022

Jeg håber det går hurtigere og lettere for dig

Tak for svar. Det var godt nok også lang cyklusser, men dejligt at det lykkes at blive gravid inden alt for længe alligevel Nej æl test må være temmelig besværligt i sådan en situation

Håber det går hurtigt med at fange de to streger til lillebror/søster

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tak for svar

Ja tænkte det godt  må se om den udebliver, må indrømme fik et sug i maven så håber lidt den er god nok.

var ikke klar over at det kan give samme reaktioner i kroppen  men er nu meget regelmæssig der har ikke været nogen udsving på det! 

læste lige længere nede  for at det går nemt for dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.