Hold da op, i uge 11. Det ved jeg slet ikke hvordan jeg ville kunne håndtere. Var det gået bort nogen tid inden, hvis jeg må spørge. Min var 3,2 sidste uge. Jeg skulle følges til 2. Denne uge 0,6 så er lige afsluttet og aner ikke hvornår jeg får mens. Havde følelsen af ægløsning for 5 dage siden, men det kan vel ikke være rigtigt? 
Jeg håber det snart lykkes for jer, jeg må indrømme nu når det er som det er gør det mig heller ikke lige noget at barnet ikke får fødselsdag medio januar.
Jeg havde glædet mig meget til en julebaby med forventet termin 21/12. Men ja man må se på det positive og jeg har altid forsøgt at få et sommerbarn. Det ville virkelig være skønt at kunne holde én fødselsdag i haven

Mit hcg blev målt til 8000 den dag jeg aborterede. Jeg havde ikke været til tidlig scanning inden, så har ikke set tegn på liv. Tallet læser jeg mig selv til er for lavt ift uge 11, så jeg vil tro at det er gået til inden. Jeg greb også det slimhinde der kom ud på toiletpapiret og der var heldigvis ikke noget foster at se. Heldigvis
Min SA skete efter samleje så jeg tænker at vi fik fremprovokeret en mislykket graviditet til at komme ud. Næste gang tager jeg nok en tidlig scanning. Hvis man har set liv efter uge 8 er risikoen jo meget lavere.
Lægen tolkede ikke noget men sagde bare at det måtte være et tilfældigt sammentræf og at man ikke kan abortere som følge af samleje.
Sikke langsomt hcg falder til sidst
så vil jeg ikke sætte næsen op efter at blive afsluttet næste uge.
Jeg håber også det lykkes for jer snart
Anmeld
Citér