Bliver I ved med at teste efter positiv GT?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg har i denne uge testet positiv på min GT Men.. Da jeg før har oplevet at min GT gik fra positiv til pludselig lidt svagere (som resulterede i en SA eller bio), så har jeg derfor allerede lyst til at blive ved med at teste, F.eks. I næste uge (og på clearblue med ugeindikator). Men ved ikke om det er fuldstændig dumt og om det bare psyker mig - er der andre, der fortsætter med at teste efter positive GT??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2021

Anonym

Både i sidste graviditet og denne har jeg testet en gang om dagen til 5+0, det giver en tryghed

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym

Gør det, der giver dig ro i maven. Det er fuldt forståeligt. Og så book en tidlig scanning i uge 7, så kan du få mere ro i maven

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym

Første gang, jeg var gravid, testede jeg kun én gang, for der var to virkelig tydelige streger!

Anden gang testede jeg lidt tidligere, så der var stregen lidt mere utydelig og der testede jeg igen efter nogle dage, hvor stregen så var helt tydelig.

Så ja, hvis stregen er svag, så tester jeg igen bare for at se de der to helt tydelige streger.

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Både i sidste graviditet og denne har jeg testet en gang om dagen til 5+0, det giver en tryghed

Jeg havde lidt tænkt det samme, men omvendt er jeg også bange for at blive for meget styret af de tests på grund af frygt, og ikke bare "nyde" graviditeten. Men dejligt at høre, at andre også gør det i de tidlige uger whatever makes you happy, tænker jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.