Symptomer 9+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej 

jeg er i 10. Uge (9+3) og har indtil nogle dage siden haft ret markante symptomer. Har kastet op, været træt, ømme bryster osv. de er inde for de sidste par dage så småt begyndt at aftage. De er der stadig (nogle dage mere end andre). Men med et par aborter på bagen, kan jeg ikke lade være med at være bekymret. Vi har også fået foretaget en TS da jeg var 8+ hvor der var liv og det hele og skal igen næste uge.

Jeg har talt med min læge og han siger at det er normalt at det aftager da HCG’en topper omkring uge 8/9 men jeg kan alligevel ikke lade være med at være bekymret.

Hvordan var jeres symptomer i 10. Uge? Og har I også oplevet at de aftog hvor alt var fint?

Det skal lige siges at jeg desværre blandt andet har haft to MA’er i hhv. uge 9 og 10 hvor mine symptomer aftog. Men der var udviklingen gået i stå i 7+ Så håber at vi er forbi det værste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

jeg er i 10. Uge (9+3) og har indtil nogle dage siden haft ret markante symptomer. Har kastet op, været træt, ømme bryster osv. de er inde for de sidste par dage så småt begyndt at aftage. De er der stadig (nogle dage mere end andre). Men med et par aborter på bagen, kan jeg ikke lade være med at være bekymret. Vi har også fået foretaget en TS da jeg var 8+ hvor der var liv og det hele og skal igen næste uge.

Jeg har talt med min læge og han siger at det er normalt at det aftager da HCG’en topper omkring uge 8/9 men jeg kan alligevel ikke lade være med at være bekymret.

Hvordan var jeres symptomer i 10. Uge? Og har I også oplevet at de aftog hvor alt var fint?

Det skal lige siges at jeg desværre blandt andet har haft to MA’er i hhv. uge 9 og 10 hvor mine symptomer aftog. Men der var udviklingen gået i stå i 7+ Så håber at vi er forbi det værste. 

1. Graviditet = ingen symptomer (PA) 

2. graviditet = ingen symptomer (sund og rask baby)

3. Graviditet = voldsomme symptomer (PA) 

symptomerne er ikke tegn på abort  nogen har mange, nogen har lidt, nogen har skiftende, nogen har slet ingen osv  

forstår sin bekymring med den bagage du kommer med  men lyt til din læge når han siger det er helt normalt

Anmeld Citér

24. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Hej kære dig

Jeg forstår rigtig godt at dine bekymringer efter et par aborter men det eneste du kan gøre er at passe på din krop og prøve at glæde dig.. 

Jeg har heldigvis ikke prøvet at abortere før men jeg kan fortælle at i begge mine tidligere graviditeter havde jeg faktisk ikke rigtig nogen kvalme på noget tidspunkt.. 
Med mindre du får smerte eller begynder at bløde, så tror jeg bare du skal prøve at nyde at du er gravid det går heldigvis ikke længe til du kan komme til NF  

Anmeld Citér

24. juni 2021

Moep

Et stort tillykke med graviditeten.

I min første graviditet passer det rigtig fint med at symptomerne aftog i 10. uge. Faktisk rImellg spot on. Kan huske jeg 10+0 konkluderede at det havde været flere dage siden jeg havde haft kvalme. Det kom der en sund og rask dreng ud af. I min anden graviditet havde jeg absolut ingen symptomer, udover en voksende mave, og fik endnu en sund og rask dreng. 

Anmeld Citér

24. juni 2021

Anonym trådstarter

Hvor er I søde.

Det er rart lige at høre nogle betryggende historier. Der er jo desværre ikke meget andet at gøre end at vente og håbe at alt går godt  Men det hjalp lige at høre

Og så glæde mig over at jeg kan åbne køleskabet uden at skulle kaste op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.