Valmed test

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

962 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i trÄden
23. juni 2021

Anonym trÄdstarter

Godaften ��

Jeg har her til aften taget en valmed test, som med det samme blev tydeligt positiv.

Jeg synes bare jeg har lÊst at de kan vise falsk positiv. Kan jeg vÊre sikker pÄ svaret eller skal jeg ud og invistere i nogle andre?

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

23. juni 2021

Emiliaa92

Har du et billede? Hvis den er tydelig, sÄ vil jeg da mene at den er god nok. Det er skyggestregerne, der kan drille lidt

Anmeld Citér

23. juni 2021

Anonym

Jeg har oplevet en falsk positiv en gang, da den lÄ alt for lÊnge, og jeg sÄ poÄ den flere timer efter.

Til gengÊld har de vÊret de fÞrste tester til at vise positiv nÄr den var god nok, med alle mine 3 bÞrn.

Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

23. juni 2021

Morpåudebane

Hvis den blev positiv med det samme og stregen er fin og tydelig, sĂ„ vil jeg bestemt mene at den er god nok 

Oftest er de falsk positive, hvis stregen er defekt (ujĂŠvn og misfarvet) eller fordi den har ligget for lĂŠnge 

Anmeld Citér

23. juni 2021

Anonym trÄdstarter

Puha, det er slet ikke planlagt Jeg har pcos sĂ„ jeg havde egentlig lagt tanken om bĂžrn pĂ„ hylden, og min kĂŠreste har en datter i forvejen, sĂ„ smĂ„bĂžrn var heller ikke lige i hans planer. 

Jeg har ikke lige noget billede, men stregen er nĂŠsten lige sĂ„ tydelig som kontrolstregen og stregen kom med det samme, sĂ„ den er aflĂŠst indenfor tid. 

Anmeld Citér

23. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Puha, det er slet ikke planlagt Jeg har pcos sĂ„ jeg havde egentlig lagt tanken om bĂžrn pĂ„ hylden, og min kĂŠreste har en datter i forvejen, sĂ„ smĂ„bĂžrn var heller ikke lige i hans planer. 

Jeg har ikke lige noget billede, men stregen er nĂŠsten lige sĂ„ tydelig som kontrolstregen og stregen kom med det samme, sĂ„ den er aflĂŠst indenfor tid. 

Det lyder bestemt ikke som en falsk positiv.. Beklager / tillykke?  

NÄr nogen fÄr falsk positiv, er det ofte fordi de kan se en helt gennemsigtig, nÊsten ikke eksisterende streg.. Men de KAN se en streg..

Anmeld Citér

24. juni 2021

Baby.mamma

Den kan du godt regne med sĂ„. 

Anmeld Citér

24. juni 2021

Anonym trÄdstarter

Den var god nok - Har taget endnu en test af andet mÊrke og der kom en lige sÄ fin tydelig streg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.