Jeg har 3 aborter bag mig. Den graviditet som nåede længst, gik til 8+1. De andre to har været næsten ikke eksisterende. – Dvs. kun gestationssæk uden indhold. Det er som om det hver gang går i stå. Jeg aborterer ikke af mig selv, og har derfor fået 3 udskrabninger.
Vi bliver fulgt på privatklinik og Passageundersøgelse, min kromosonblodprøve osv. er fine. Mit AMH er dog kun på 3,5, men nu har jeg været gravid 3 gange (+1 bio) siden juni sidste år. Så det er ikke et problem for mig at blive gravid – problemer er, at det ikke udvikler sig.
Vi er henvist til afdelingen for gentagne aborter, men har først fået tid d. 22. november!… Heldigvis, så havde vi i dag en samtale med lægen på privatklinikken, som gerne vil sætte gang i nogle af udredningsundersøgelserne og dermed “tyvstarte”.
Jeg havde ægløsning fredag/lørdag, så chancen for, at jeg er blevet gravid igen er der. Jeg er blevet gravid ved nærmest hvert forsøg. Så i dag, bad han mig starte op på Prednisolon 5 mg indtil jeg finder ud af, om jeg er gravid.
Jeg kan læse herinde, at mange har fået Prednisolon, men kan ikke finde andre historier, hvor man har fået det ordineret på samme grundlag som mig. Altså hvor problemet ikke er at blive gravid, men derimod at få det til at blive og udvikle sig.
Er der nogle som har erfaringer med dette?
Anmeld
Citér