Højt hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.356 visninger
22 svar
9 synes godt om
21. juni 2021

Lvh7000

Hej. 

Er i uge 5+5 idag . Har været i behandling med IVF. Fik taget en ekstra blodprøve idag, da jeg har haft ekstreme smerter i nat i mit underliv, og var bange for at der var noget galt så har derfor været en tur ved lægen. 
Har været inde og kigge på mit tal og mit HCG lå på 22.000, lægen sagde at det var normalt imellem 100-5000 i 5 uge… så tænker det er virkelig højt. 
er der nogen som har erfaring med det? Er bare lidt nysgerrig får jo svar imorgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Mjemo

Lvh7000 skriver:

Hej. 

Er i uge 5+5 idag . Har været i behandling med IVF. Fik taget en ekstra blodprøve idag, da jeg har haft ekstreme smerter i nat i mit underliv, og var bange for at der var noget galt så har derfor været en tur ved lægen. 
Har været inde og kigge på mit tal og mit HCG lå på 22.000, lægen sagde at det var normalt imellem 100-5000 i 5 uge… så tænker det er virkelig højt. 
er der nogen som har erfaring med det? Er bare lidt nysgerrig får jo svar imorgen

Har du måske fået lagt to æg op?   Har hørt det kan være meget højt hvis der er mere end 1 baby.

Anmeld Citér

21. juni 2021

Lvh7000

Mjemo skriver:

Har du måske fået lagt to æg op?   Har hørt det kan være meget højt hvis der er mere end 1 baby.

Nej fik kun lagt 1 æg op

Anmeld Citér

22. juni 2021

Morpåudebane

Hold da op, det lyder højt ja, har du fået svar ? 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Lvh7000

Morpåudebane skriver:

Hold da op, det lyder højt ja, har du fået svar ? 

Nej har ikke fået svar endnu..

Anmeld Citér

22. juni 2021

Morpåudebane

Lvh7000 skriver:

Nej har ikke fået svar endnu..

Ej hvor træls! Krydser fingre for st du snart får svar

Anmeld Citér

22. juni 2021

Strikkelise

Nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, men en molagraviditet kan udløse ret høje hcg værdier

Men jeg �� for en helt normal graviditet

Anmeld Citér

22. juni 2021

sandramor

Strikkelise skriver:

Nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, men en molagraviditet kan udløse ret høje hcg værdier

Men jeg �� for en helt normal graviditet

Jeg tænkte også lige mola… har selv haft en en partiel Mola… men der var mit hcg på omkring 1.000.000 det var virkelig højt det var i uge 8 der blev opdaget

Anmeld Citér

23. juni 2021

Smil27

Lvh7000 skriver:

Hej. 

Mit HCG var 6+4 omkring 23.000 - jeg tænker, at det er meget individuelt, hvor højt og hurtigt det stiger - håber alt er som det skal være ☺️

Anmeld Citér

23. juni 2021

Æblegrød_dk

Hej. 

Jeg fik målt mit 5+5, da jeg vågnede med et blødende hæmatom inde i livmoderen klods op ad blommesækken og hcg lå på 35000. To døgn efter lå det på 55000 - så det er meget normalt, især hvis graviditeten har fart på. Tillykke med den

Vi fik sund og rask pige ud til os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.