Positiv eller negativ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. juni 2021

Sommerfuglen90

Hej kan i sætte øjne på de her 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Vil tro at det er en skygge streg

Anmeld Citér

21. juni 2021

Sommerfuglen90

Mortil_en skriver:

Vil tro at det er en skygge streg

Men betyder det så negativ ?

Anmeld Citér

21. juni 2021

Morpåudebane

Det ligner desværre bare en skyggestreg. meeen intet er for sent før man får sin mens.

Anmeld Citér

21. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommerfuglen90 skriver:

Men betyder det så negativ ?

Det tror jeg. Har dog ikke så stor erfaring med tests, men man kan ikke se rigtig streg synes jeg.

Der er jo mulighed for at det udvikler sig og så er det altid sværere at se på billeder end i virkeligheden

Hvor langt er du i cyklus? 

Anmeld Citér

21. juni 2021

Sommerfuglen90

Mortil_en skriver:

Det tror jeg. Har dog ikke så stor erfaring med tests, men man kan ikke se rigtig streg synes jeg.

Der er jo mulighed for at det udvikler sig og så er det altid sværere at se på billeder end i virkeligheden

Hvor langt er du i cyklus? 

Min cyklus ligger på 28 dage, men jeg fik min mens 1 juni og den varede 6 dage som den plejer. Jeg har testet svagt positiv før mens og de her to efter mens  men jeg kender mange som har været gravide og haft deres mens

Siden min mens d. 1 juni har jeg Haft oppustet mave HVER dag, men om morgen er min mave flad og så bliver den kæmpe om eftermiddage / aften . Jeg oppe og tisse 3 gange om natten og har haft kvalme og ømme bryster

ved ikke om jeg bare er ved at blive skør

Anmeld Citér

21. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De er negative.

Anmeld Citér

21. juni 2021

PGCG

Vil mene de er negative ����

Anmeld Citér

21. juni 2021

Charl90

Sommerfuglen90 skriver:

Min cyklus ligger på 28 dage, men jeg fik min mens 1 juni og den varede 6 dage som den plejer. Jeg har testet svagt positiv før mens og de her to efter mens  men jeg kender mange som har været gravide og haft deres mens

Siden min mens d. 1 juni har jeg Haft oppustet mave HVER dag, men om morgen er min mave flad og så bliver den kæmpe om eftermiddage / aften . Jeg oppe og tisse 3 gange om natten og har haft kvalme og ømme bryster

ved ikke om jeg bare er ved at blive skør

Sådan havde jeg det to måneder i træk. Min mens var begge gange forsinket og jeg have tilmed kvalme de sidste 7-10 dage af cyklus. Men jeg var ikke gravid.

Den 3. måned havde jeg ingen symptomer og forventede ikke noget. Der testede jeg så flot positiv og var blevet gravid. Test igen om to dage hvis du stadig ikke har fået menstruation.

Du kan ikke regne med kroppens signaler. Det kan nemt snyde.

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Jeg har ikke testet i lidt over en uge, så tror også lige jeg tester en sidste gang her om et par dage så

tror også bare det er indbildning .. 

har bare aldrig haft skyggestreger på dem før, og i den første kan man ane en smule farve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.