Drømmetydning! Giv dit bud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Kontrast

Jeg tænker, at der er flere ting på spil. Både din frygt for at miste din mand (utroskaben) men også dit ønske om at få en datter. Har du en frygt for, at din mand skulle få en datter med en anden, hvis i to nu splittede op? Det er lige mine umiddelbare tanker om din drøm. Jeg tror på, at drømme er budskaber fra vores underbevidsthed. 

Anmeld Citér

21. juni 2021

Babilooo

https://netspirit.dk/emner/droemmetydning/symboler/droemmesymbol-utro/

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Jeg tænker også det er din egen frygt og egne bekymringer. Svømmehaller er fulde af vand, som symboliserer følelser i drømme. 

Skammer du dig over at du ikke kunne give din mand en datter og føler du måske at du ikke fortjener ham så? 

Hvis der er noget om det er det godt nok vigtigt at du får det op til overfladen og får det vendt med nogen

Anmeld Citér

22. juni 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Jeg tænker også det er din egen frygt og egne bekymringer. Svømmehaller er fulde af vand, som symboliserer følelser i drømme. 

Skammer du dig over at du ikke kunne give din mand en datter og føler du måske at du ikke fortjener ham så? 

Hvis der er noget om det er det godt nok vigtigt at du får det op til overfladen og får det vendt med nogen

Jeg anede ikke, at svømmehaller (vand) symboliserede følelser. Spændende. Drømme er jo meget interessante at arbejde med. 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Ud over utroskab nævner du at du har været til møde på skolen (som er gået dårligt) om dine drenge. Er det en skjult dårlig samvittighed over reelt gerne at ville have piger i stedet for... og at de måske ses som nemmere end drenge  noget underliggende dårlig samvittighed?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.