Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej  

jeg er igang med fertilitetsbehandling, det er min anden cyklus og har fået ovitrelle. Jeg har læst at mange teste det ud, så tænkte at jeg også ville prøve, men er det normalt at testen bliver tyderligere inden den bliver negativ? Jeg har nu testet to gange med et par dages mellemrum og synes nr 2 er tydeligere end nr 1

tak for svar på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Da jeg blev gravid første gang i fertilitetsbehandling med ovitrelle, nåede jeg ikke at teste ovitrelle ude, inden graviditetstesten blev tydeligere og tydeligere (for graviditet)

Kroppe er forskellige, og ingen kan fortælle, hvordan det er for dig, held og lykke!

Anmeld Citér

21. juni 2021

Altea

De bedste dage at teste, er fra 7 dage efter den er givet og så fremadrettet. For lige inden 3+0 er det ikke graviditet der slår ud. Men er du først startet 9 dage efter er det svært at skille hvad der er hvad. Hvor langt er du?

Anmeld Citér

21. juni 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

De bedste dage at teste, er fra 7 dage efter den er givet og så fremadrettet. For lige inden 3+0 er det ikke graviditet der slår ud. Men er du først startet 9 dage efter er det svært at skille hvad der er hvad. Hvor langt er du?

Er kun “2+4” 

undrede mig bare over hvorfor den blev tydeligere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.