Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Min mor har snart fødselsdag og hun er virkelig svær at købe noget til :( Men vi (3 søskene) har snakket om at lave et familieprotræt til hende. Børn, svigerbørn og barnebarn. Hun har allerede et ret nyt billed af os søskene alene, så derfor os alle.

Er det noget i ville blive glade for?

Mandagsknus Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Tullebobs

Jep - er sikker på, at jeg ville tude som pisket, hvis mine unger gjorde det for mig;) Det er jo jer, som hun har allermest kær i hele verden, og hun er sikkert stolt som paven over jer alle, ikke mindst barnebarnet:D

Kh fra Trine

Anmeld

14. april 2008

Pia.

Det er jeg da sikker på hun vil elske... - det er da en super idé...

Mine forældre er også svære at købe til... Min far ønsker sig aldrig noget....

Ellers kunne I måske slå jer sammen til en oplevelse, et sted hun elsker, et kur ophold, eller noget andet lækkert.

Vi står lige nu hele familien og skal købe til min mormor. og blevet enige om at lave et gavekort til en arbejdsweekend, men hegn til, hun ønsker dig nyt hegn til hendes lille bitte have, så vi laver et gave kort på 1000,- og så kan hun bruge det på os (hele familien) vi kommer med hegn, stolper, og så ordner nogen haven med blomster og andre gør rent inden for (på hendes små 50 km2) og så skal vi alle sammen spise frokost sammen... Vi kommer hele familien - altså mine forældre min søster, mand og børn og os 5... :) - det tror jeg/vi hun vil elske... Bare det vi alle sammen kommer samme dag, det bliver hun så glad for...(L)

Knus Pia, som håber i finder den helt rigtige gave til din mor.

Anmeld

14. april 2008

Nadi

Helt sikkert!!! Jeg ville elske at få sådan et billede, og vi overvejede også at give et fam. billede til min mormor da hun havde fødselsdag her for en måneds tid siden. Så helt sikkert jo!

Ellers er et weekendophold også en god gave til dem der er svære at købe gave til.

-Nadia

Anmeld

14. april 2008

NejaJ

JA det tror jeg helt sikkert hun bliver glad for!!:)
Det ville jeg ihvert fald....(L)

Hilsen Neja..

Anmeld

14. april 2008

SaNiNa

helt sikkert vi har gjort det til mine forældre og det stå fremme hele tiden så alle kan se det...

er helt sikker du det er den bedste gave i kan give hende...

sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.