Almindeligt eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. juni 2021

Anonym trådstarter

Halløj, 

Meget underligt spørgsmål coming up! 
Jeg er i uge 6 med barn nr. 2 og da jeg sad og tissede i går fik jeg nogen små bump 2-3 cm under navlen ud til højre og jeg kiggede på min mave og den bevægede sig ligesom når man reelt oplever spark fra baby og der var omkring 5-6 bump fra maven. Ingen rumlen fra tarmene eller andet. Kan det virkelig være tarmluft der får maven til at bevæge sig og ligne spark fra en baby? Nogen der har prøvet dette??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg får stadig "fantomspark" kalder jeg dem og jeg er ikke gravid jeg fødte for 2,5 år siden. Og det er tarmene men det føles som en baby der sparker og jeg kan se det uden på maven også  

Anmeld Citér

19. juni 2021

Komnubaby3

Jeg får også fantomspark selvom jeg var gravid for 8 år siden, her er det tarmene, jeg er irritabel tyktarm, og nogle gange føles det nærmest som at være gravid.

Anmeld Citér

19. juni 2021

Anonym trådstarter

Interessant alligevel. Jeg har før oplevet fantomspark efter tidligere graviditet for 2 år siden, dog ikke i den grad jeg oplevede “spark” i går og siden jeg nu er gravid med nr. 2 synes jeg det var ret specielt med de her “spark”. Men mon ikke det bare var tarmene så.

Anmeld Citér

20. juni 2021

kvinden88

Barnet kan på ingen måde sparke så tidligt

Anmeld Citér

20. juni 2021

Anonym trådstarter

kvinden88 skriver:

Barnet kan på ingen måde sparke så tidligt

Nej, dét er jeg helt med på  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.