Er testen positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2021

Den_forvirrede_jyde

Hej.

Jeg tog i går denne test, og efter 1-2 minutter så den sådan ud. Synes selv at jeg kan se en svag streg, men er i tvivl om hvorvidt det bare er ønsketænkning. 

Er der en venlig sjæl, som vil svare på, om I kan ser testen som værende svagt positiv eller ej? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2021

Ønskebarn22

Den_forvirrede_jyde skriver:

Hej.

Jeg tog i går denne test, og efter 1-2 minutter så den sådan ud. Synes selv at jeg kan se en svag streg, men er i tvivl om hvorvidt det bare er ønsketænkning. 

Er der en venlig sjæl, som vil svare på, om I kan ser testen som værende svagt positiv eller ej? ��

Tillykke, den ser positiv ud for mig

Anmeld Citér

19. juni 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg kan sagtens se stregen og krydser fingre. 

Men lige et lille spørgsmål ikke for at gøre nervøs - er det apotekets? Jeg synes mange skriver de får sådan en streg når de bruger den selvom de ikke er gravide. 

Anmeld Citér

19. juni 2021

Den_forvirrede_jyde

123321 skriver:

Jeg kan sagtens se stregen og krydser fingre. 

Men lige et lille spørgsmål ikke for at gøre nervøs - er det apotekets? Jeg synes mange skriver de får sådan en streg når de bruger den selvom de ikke er gravide. 

Hej. 

Ja, det er apotekets. Har bestilt en test fra Clearblue, så nu må vi se - krydser fingre ☺️

Anmeld Citér

19. juni 2021

Blomste

Den_forvirrede_jyde skriver:

Hej.

Jeg kan sagtens se stregen.. Men jeg er også en af dem der fik en fin og tydelig blå streg med begge mine test fra apoteket.. Men ingen graviditet og negativ test fra det andet mærke jeg tog samtidig

Krydser fingre for at den er god nok alligevel

Anmeld Citér

19. juni 2021

Den_forvirrede_jyde

Blomste skriver:

Jeg kan sagtens se stregen.. Men jeg er også en af dem der fik en fin og tydelig blå streg med begge mine test fra apoteket.. Men ingen graviditet og negativ test fra det andet mærke jeg tog samtidig

Krydser fingre for at den er god nok alligevel

Åh, håber at du har fået en reel positiv test efterfølgende☺️
Kom dine streger også inden for to minutter? 

Anmeld Citér

19. juni 2021

Den_forvirrede_jyde

Tak for svar. Har lige taget en test fra Clearblue, og den sagde "ikke gravid" ��. Så der er ikke andet at gøre end at forsøge igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.