Murren som bivirkning eller måske G-symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt fryseæg retur og er idag 3+5. Nu fik jeg samlet mod til mig og fik testet, der var dælme en lille fin lyserød streg. Men jeg har hele dagen igår og idag døjet med konstant murren i underliv og lænd, ikke smerter men som om det virkelig arbejder og/eller nærmest summer. 

Tænker om det kan være bivirkninger af Estrofem eller cyclogest?

Eller måske mens der bare desværre er på vej alligevel?

Det kan selvfølgelig også være symptom på graviditet

Ved godt I kun kan gætte, måske I selv har nogle (GODE) erfaringer at dele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2021

12345mor

Først stort tillykke

Jeg har haft ret stærke menstruationenssmerter i begyndelsen af alle mine graviditeter, som dem du beskriver. Så meget så jeg denne gang nærmest ikke gad teste fordi jeg var sikker på min menstruationen kom hvert øjeblik - jeg er nu 19+5

Jeg synes det lyder helt normalt, men kan godt forstå du bliver nervøs. Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

12345mor skriver:

Først stort tillykke

Jeg har haft ret stærke menstruationenssmerter i begyndelsen af alle mine graviditeter, som dem du beskriver. Så meget så jeg denne gang nærmest ikke gad teste fordi jeg var sikker på min menstruationen kom hvert øjeblik - jeg er nu 19+5

Jeg synes det lyder helt normalt, men kan godt forstå du bliver nervøs. Jeg krydser fingre

Lagde med slem influenza i starten af sidste graviditet, så har nok ikke mærket murren, hvis det var der sidst også

Tak for opmuntringen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.