Tresemmé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.885 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

SHERO

Nogen der har nogen erfaringer med TREsemmés hårprodukter?

Synes virkelig at de gode shampoos fra frisørene er voldsomme dyre, og overvejer virkelig at skifte. 89,- for 900 ml er voldsomt billigt, men ved ikke helt om det er pengene værd hvis man skal have en helt serie og det ikke er godt... :-)

Håber nogen på baby.dk har prøvet det... :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

har også kigget på det, men jeg ville ikke bruge det hvis du er gravid... der er masser af parfume og kemi i :0) ligesom i produkter fra frisøren :0) hvis du vil have noget godt uden kunstig kemi så er Kevin Murphy at anbefale :0)

Anmeld

26. oktober 2009

hc=k

Tullen85 skriver:

Synes virkelig at de gode shampoos fra frisørene er voldsomme dyre, og overvejer virkelig at skifte. 89,- for 900 ml er voldsomt billigt, men ved ikke helt om det er pengene værd hvis man skal have en helt serie og det ikke er godt... :-)

Jeg har købt balsam derfra og jeg synes det er super godt

Anmeld

26. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tullen85 skriver:

Hvor kan det købes henne?

Har desværre ingen erfaring med det.

Anmeld

26. oktober 2009

hc=k

Rikke skriver:

Jeg købte mit i bilka til 70 kr for 900 ml

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Rikke skriver:

i de fleste supermarkeder

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

http://www.tresemme.com/

Anmeld

26. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Tak skal I have begge to... det tror jeg da jeg vil prøve

Anmeld

26. oktober 2009

Kristina V

LOOOVE it!! Har altid brugt Paul Mitchell, men prøvede så min mors har har nu invisteret i deres shampoo og balmse + en heat protecktion, og det er bare super godt produkter.

Mit hår klasker ikk på samme måde og min farve er bare stadig skøn..

Så klart anbefaler her fra..

Hva jeg IKKE anbefaler er de produkter som man køber sig fattig i hos Matas. Shiseido (staves?).. Det er godt nok husleje produkter, men nøøøjj noget hø.. Er i min anden graviditet, og har bare voldsom uren hud igen som i min første graviditet. Så tænkte at jeg rigtig vil invistere.. 600 bobs, og jeg ligner bare en større pubba unge end da jeg startede..

Det kan bare gøre mig i dårligt humør. Ved virkelig ikk noget være end bumser, og nu har jeg et kranie fyldt pga. de møj produkter..

Så i no.go fra mig...

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

ka-ri-na skriver:

har også kigget på det, men jeg ville ikke bruge det hvis du er gravid... der er masser af parfume og kemi i :0) ligesom i produkter fra frisøren :0) hvis du vil have noget godt uden kunstig kemi så er Kevin Murphy at anbefale :0)

Tyvstjæler lige din indlæg Ka-ri-na da jeg selv går og leder efter kemi frie hårprodukter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.