Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
I går lagde jeg en test op fra Rema 1000, som i mente var negativ. I dag tog jeg igen en Rema 1000 test for at sammenligne OG SE LIGE DEN HER???
Den er lyserød og jeg kan se den i stærkt arm???
Er jeg gravid?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den ER da positiv!! Kæmpe stort tillykke
Mortil_en skriver: Den ER da positiv!! Kæmpe stort tillykke
Ej wooow! Jeg er i chok! Havde jeg slet slet ikke forventet. Jeg tænkte “jaja den er sikkert negativ som alle de andre jeg har taget”. Tusinde tak! Så må vi se om den er kommet for at blive
Stort tillykke
Lilos skriver: Stort tillykke
Mange tak
Der kunne godt være noget på vej der tag en ny om 2 dage, så burde den blive mere tydelig
Charl90 skriver: Der kunne godt være noget på vej der tag en ny om 2 dage, så burde den blive mere tydelig
Ja det vil jeg i hvertfald gøre. Tak for svar
Mabaje91 skriver: Ej wooow! Jeg er i chok! Havde jeg slet slet ikke forventet. Jeg tænkte “jaja den er sikkert negativ som alle de andre jeg har taget”. Tusinde tak! Så må vi se om den er kommet for at blive
Det er bare så stort at stå med de to streger En følelse man aldrig glemmer
Mortil_en skriver: Det er bare så stort at stå med de to streger En følelse man aldrig glemmer
Ja hold da op en vild følelse! Bare det at der var udvikling siden dagen før. Jeg var helt chokeret haha
Men i dag er jeg desværre fyldt med bekymring og tvivl. Ikke fordi jeg har nogen grund til det. Men har før haft en bio/sa eller hvad man kalder det. Er så bange for at det sker igen! Der fik jeg min mens 4+1, men havde mange smerter. Har jeg heldigvis ikke nu. Så håber virkelig at den bliver Jeg har ikke testet siden i går og tænker også “kan jeg stole på den? Snyder den mig?” Haha jeg føler mig lidt åndssvag
Mabaje91 skriver: Ja hold da op en vild følelse! Bare det at der var udvikling siden dagen før. Jeg var helt chokeret haha Men i dag er jeg desværre fyldt med bekymring og tvivl. Ikke fordi jeg har nogen grund til det. Men har før haft en bio/sa eller hvad man kalder det. Er så bange for at det sker igen! Der fik jeg min mens 4+1, men havde mange smerter. Har jeg heldigvis ikke nu. Så håber virkelig at den bliver Jeg har ikke testet siden i går og tænker også “kan jeg stole på den? Snyder den mig?” Haha jeg føler mig lidt åndssvag
Hvor langt var det du burde være nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128