Ømme bryster som symptom på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2021

Anonym trådstarter

Godaften damer 

Jeg er i dag 3+5 (hvis jeg er gravid) og skulle gerne få min mens inden for 1-2 dage. 

Jeg er nysgerrig på, hvad i oplevede i forhold til ømme bryster og graviditet? Var det et af jeres symptomer og hvornår startede det for jer?

Jeg har siden. 3+0/1 haft ømme bryster. Det har både været brystvorterne og selve brystet. Dette kan dog skyldes min mens, men jeg har aldrig oplevet (af hvad jeg husker) at have den her form for ømhed i forbindelse med mens.
Jeg får jag i brysterne og jeg havde nogle dage, hvor jeg følte at mine brystmuskler var ømme som om jeg havde trænet. Jeg mærker det både med og uden bh på og uden at jeg rør ved dem. 

Jeg har desværre ikke kunne teste positiv endnu  Men jeg håber da inderligt at det betyder at der er gevinst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2021

Charl90

Det kunne godt være et symptom, men man kan ikke være sikker på baggrund af symptomer. Der kan snyde meget. Jeg har mange gange haft symptomer uden at være gravid. Tag en test om 2 dage

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Godaften damer 

Jeg er i dag 3+5 (hvis jeg er gravid) og skulle gerne få min mens inden for 1-2 dage. 

Jeg er nysgerrig på, hvad i oplevede i forhold til ømme bryster og graviditet? Var det et af jeres symptomer og hvornår startede det for jer?

Jeg har siden. 3+0/1 haft ømme bryster. Det har både været brystvorterne og selve brystet. Dette kan dog skyldes min mens, men jeg har aldrig oplevet (af hvad jeg husker) at have den her form for ømhed i forbindelse med mens.
Jeg får jag i brysterne og jeg havde nogle dage, hvor jeg følte at mine brystmuskler var ømme som om jeg havde trænet. Jeg mærker det både med og uden bh på og uden at jeg rør ved dem. 

Jeg har desværre ikke kunne teste positiv endnu  Men jeg håber da inderligt at det betyder at der er gevinst

1. Graviditet. Symptomer: ekstremt oppustet og ondt indvendigt i underlivet. 

2. graviditet. Ingen symptomer overhovedet 

3. Graviditet. Ømme bryster, kvalme, opkastninger, ondt i lysken, træt, oppustet

Anmeld Citér

18. juni 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ømme bryster har aldrig været et symptom her

Anmeld Citér

18. juni 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Godaften damer 

Jeg fik ømme bryster omkring en uge før forventet mens, men det var også et af mine normale mens symptomer så det var ikke noget jeg regnede for et graviditetssymptom. Det fortsatte dog langt ind i graviditeten, men jeg kan ikke huske præcis hvornår det stoppede. Jeg testede først positiv 4+5.

Anmeld Citér

18. juni 2021

FrøkenTø

Mit allerførste symptom (omkring 3+3, tror jeg) var netop, at mit venstre bryst blev virkelig ømt og et par dage efter fulgte det højre trop. Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.