Andre der ser en streg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2021

Anonym trådstarter

Dette er vores første icsi forsøg, fik lagt et 5 dages æg op i lørdags og har testet her til aften hvor jeg ville være 3+2 hvis det er.

får cyglogest 2x dagligt og testede ovitrelle ude i mandags, fik “kun” 7 klik sidste onsdag. Har testsag på mandag.

århhh hvor jeg håber det ikke bare er os der ser den������������

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2021

Anonym

Kan sagtens se noget, men kan ikke vurdere udfra billede om der er farve i?(: krydser fingre for jer

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym

Åhhh det er såååå hårdt med den kære ventetid!  Jeg kan sagtens se stregen, men jeg kan desværre ikke se om der er farve i

Jeg har et barn lavet ved hjælp af icsi i første friske forsøg (5 dags æg) -bare lige en solstrålehistorie

Nu ruger jeg, på det der forhåbentlig bliver en lillesøskende, jeg er 3+3 og forsøger også at tyde den lille svage streg der er på mine test. 

Held og lykke, og opdater endelig som dagene går

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym trådstarter

Er det en dårlig ting der ikke rigtig er farve i??  Har aldrig haft en positiv test eller hvad der ligner

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Er det en dårlig ting der ikke rigtig er farve i??  Har aldrig haft en positiv test eller hvad der ligner

Hvis der ikke er farve i er den negativ, men hvis der er bare lidt farve i, handler det bare om, om den udvikler sig cirka hver anden dag 

-Det er ikke altid nemt at se om det er farve i eller ej på et billede

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym trådstarter

Okay tak, håber den udvikler sig 

må teste imorgen med morgen urin og se om det er anderledes ellers må jeg vente og se hvad blodprøve siger på mandag

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak, håber den udvikler sig 

må teste imorgen med morgen urin og se om det er anderledes ellers må jeg vente og se hvad blodprøve siger på mandag

Du får lige min erfaring, mig med solstrålehistorien. 

Sidst jeg var igennem icsi og blev gravid i det friske forsøg, begyndte jeg at kunne ane en antydning/skygge på testen 3+2. Det er dog meget tidligt at teste på det tidspunkt, så man kan også godt komme til at fange  noget der ikke bliver til mere. 
Det var først 3+4 jeg med sikkerhed kunne se at der var farve i. 3+4 testede jeg morgen og eftermiddag, og der var en tydelig udvikling på testen om eftermiddagen, trods man siger det er bedst at teste på morgenurin. 
Jeg fik først en rigtig tydelig test da jeg var godt over 4+0, trods min hcg blodprøve lagde på 250 4+1. 

Blodprøven er selvfølgelig det mest sikre, men jeg forstår udemærket godt man ikke kan lade være med at teste selv inden. Jeg testede som en gal (2 gange om dagen sidst) og denne gang stikker det også helt af, det kribler simpelthen i fingrene for at teste. 

For mig handler det, at teste inden blodprøven også om, at hvis testene nu er negative, ville jeg kunne nå at forberede mig på et negativt telefonopkald. Sidste gang tjekkede jeg også  blodprøvesvaret (hende der tog prøven sagde at der var svar inden for en time) inden klinikken ringede om eftermiddagen, for at vide hvad jeg kunne forvente.

Behandling er hardcore, ligegyldigt hvor mange forsøg der skal til. Ønsket om et positivt resultat er lige stort

Igen held og lykke

Anmeld Citér

17. juni 2021

Anonym trådstarter

Denne her er fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juni 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Denne her er fra idag

Den er klart positiv tillykke

Anmeld Citér

17. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Denne her er fra idag

Super fin streg, tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.