Anonym skriver:
Okay tak, håber den udvikler sig

må teste imorgen med morgen urin og se om det er anderledes ellers må jeg vente og se hvad blodprøve siger på mandag
Du får lige min erfaring, mig med solstrålehistorien.
Sidst jeg var igennem icsi og blev gravid i det friske forsøg, begyndte jeg at kunne ane en antydning/skygge på testen 3+2. Det er dog meget tidligt at teste på det tidspunkt, så man kan også godt komme til at fange noget der ikke bliver til mere.
Det var først 3+4 jeg med sikkerhed kunne se at der var farve i. 3+4 testede jeg morgen og eftermiddag, og der var en tydelig udvikling på testen om eftermiddagen, trods man siger det er bedst at teste på morgenurin.
Jeg fik først en rigtig tydelig test da jeg var godt over 4+0, trods min hcg blodprøve lagde på 250 4+1.
Blodprøven er selvfølgelig det mest sikre, men jeg forstår udemærket godt man ikke kan lade være med at teste selv inden. Jeg testede som en gal (2 gange om dagen sidst) og denne gang stikker det også helt af, det kribler simpelthen i fingrene for at teste.
For mig handler det, at teste inden blodprøven også om, at hvis testene nu er negative, ville jeg kunne nå at forberede mig på et negativt telefonopkald. Sidste gang tjekkede jeg også blodprøvesvaret (hende der tog prøven sagde at der var svar inden for en time) inden klinikken ringede om eftermiddagen, for at vide hvad jeg kunne forvente. 
Behandling er hardcore, ligegyldigt hvor mange forsøg der skal til. Ønsket om et positivt resultat er lige stort 
Igen held og lykke
Anmeld
Citér