Jeg ved godt mange børn kan have en meget vild og langt ude fantasi, men hvornår kan man sige at det er noget de selv har fundet på eller hvornår er det noget der er rigtig.
Grunden til jeg spørger er fordi at kæresten har jo en datter der kommer hver anden weekend og er rigtig glad for at være her og hygger rigtig med lille bror. Den her weekend gad hun faktisk ikke hjem, men det er så en hel anden ting.
Men lørdag da vi sidder ved bordet og får noget morgenmad, mig og ungerne kigger hun sådan rigtig sørgeligt på mig og siger rigtig sørgmodigt at hendes mor siger at når hun begynder i skole vil hun ikke have tid til at komme ved os mere
Og så tænker jeg at det kan umuligt være fantai, hun er kun 4 år og burde jo slet ikke tænke på skole jo.
Og håber da ikke hendes mor er så dum at tro at når hun starter i skole så stopper samvær, har jeg så godt nok aldrig hørt om da. Ved da godt at der kan komme weekender hvor hun måske ikke kan komme pga ture med skolen osv, men det andet er da forkert at sige syntes jeg.
Anmeld