I dag da jeg hentede spillede de meget høj musik i vuggestuen. Hvor høj musik er egentlig tilladt?
Jeg måtte skynde mig, for jeg fik fysisk ondt i ørerne af det, og synes faktisk det var ret ubehageligt at være i. Højtaleren var ude, men kunne tydelig høres inde, da jeg var i garderoben. Efterfølgende skruede de så lidt ned. Kunne stadig høres på hele legepladsen, men på en mere hyggelig måde.
Men ville ærlig talt ønske at jeg havde tænkt mig om og målt støjniveauet, for er sikker på det var langt over grænserne for støj på arbejdspladser.
Jeg mangler virkelig en vejledning som jeg kan henvise til hvis jeg skal tage det op med pædagogerne.
og jeg ved godt at de skal hygge sig og musik er selvfølgelig tilladt. Men hvis man tager små børn med til koncert er det oftest med hørebøffer. Og man er opmærksom på dem.
Jeg synes ærlig talt ikke der er gund til at skrue så højt op for musikken, det handler jo om at passe på børnene (og deres ører). Og de børn som pædagogerne ikke kunne se (pga udforming på legeplads) skulle de jo gerne kunne høre.
Det var ret meget brok. Tak til dem der hang i 
Anmeld
Citér