Altså... Er 3. Gangs gravid, og efter at have været til læge første gang, så sendte de papirer videre til fødested, så jeg kunne få tid til scanning. Efter to ugers ventetid, kontaktede jeg selv fødested, som ikke havde modtaget noget fra læge. Så kontaktede læge igen, som sendte igen igen, denne gang også på et faxnr fødestedet gav mig. Efter endnu nogen dage, havde de stadig ikke modtaget det, og jeg bad igen lægen sende det. Efter endnu nogen dage ringede jeg igen til fødested, som stadig ikke havde modtaget det. Men efter mine beklagelser om at jeg altså var 13+1 der fik jeg en tid kort tid efter. Og lægen måtte sende papirer med post. Mærkeligt for lægen HAR sendt det op til flere gange og fødested har kvitteret. Nå, men jeg fik min scanning da jeg var 13+6
Nu har jeg så stående i mine papirer fra læge atjeg skal have første jordmoder konsultation i uge 13-15. Jeg er pt 14+4 og har ikke hørt noget som helst fra fødestedet endnu. Ringede i sidste uge og der sagde de at der var en tid på vej til mig. Men hvornår.... Er det fordi jeg er 3. Gangs gravid eller er det fordi jeg bare er uheldig. Altså, jeg har jo også en arbejdsplads jeg skal time mine tider med, og jeg skal altså køre Ca en halv time hver vej for at komme til jordmoder. så skal også lige ligge transport tid oven i....
Overvejer faktisk hvorvidt jeg burde vælge et andet fødested, for bliver en smule irriteret og utålmodig.... Altså det går jo fint og og har Ingen gener eller bekymringer, men stadig.....
Anmeld
Citér