Må jeg låne dine øjne til en test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
15 svar
6 synes godt om
14. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej de damer.

jeg søger kyndige øjne. Har lige lavet to test med en svag skygge/streg af dem fra Rema. Er det nogen som har oplevet det? Og endte det med at være positiv eller negativ ? 
min udfordring er at min cyklus har været et cirkus efter den bio jeg havde i april, så og har ikke rigtig haft sammenhængende mens siden, så ved hverken muh eller mæh..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg vil sige skyggestreg - i hvert fald være meget forsigtigt med at stole på resultatet (endnu).

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Jeg vil sige skyggestreg - i hvert fald være meget forsigtigt med at stole på resultatet (endnu).

Tak for indput.. her er lige et billede mere.. taget 2 min efter testen.

Anmeld Citér

14. juni 2021

Blomste

Jeg kan sagtens se stregen, men jeg har flere gange fået skyggestreg på Rema's men uden at være gravid. 

Den eneste som jeg har lavet skyggestreg/ utydelige streg på som faktisk har været en graviditet, har været fra Valmed

Jeg ville desværre ikke stole på den fra Rema

Jeg anbefalder hurtig tur i Netto/ Føtex/ Bilka og så prøve igen i morgen tidligt med en Valmed  

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Blomste skriver:

Jeg kan sagtens se stregen, men jeg har flere gange fået skyggestreg på Rema's men uden at være gravid. 

Den eneste som jeg har lavet skyggestreg/ utydelige streg på som faktisk har været en graviditet, har været fra Valmed

Jeg ville desværre ikke stole på den fra Rema

Jeg anbefalder hurtig tur i Netto/ Føtex/ Bilka og så prøve igen i morgen tidligt med en Valmed  

Tak for svar. Uh jeg synes det er en jungle, da mange siger det samme omkring Valmed Testene. Jeg har bestilt en stak babyplan som burde lande imorgen, men henter nok alligevel en valmed i aften også, så jeg har to forskellige slags imorgen tidlig.

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar. Uh jeg synes det er en jungle, da mange siger det samme omkring Valmed Testene. Jeg har bestilt en stak babyplan som burde lande imorgen, men henter nok alligevel en valmed i aften også, så jeg har to forskellige slags imorgen tidlig.

Valmed kommer med samme skygge. Taget på eftermiddagsurin så tyndt som vand. Jeg må vidst bare vente til imorgen tidlig

Anmeld Citér

14. juni 2021

Blomste

Anonym skriver:

Valmed kommer med samme skygge. Taget på eftermiddagsurin så tyndt som vand. Jeg må vidst bare vente til imorgen tidlig

Den ligner lidt min fra omkring et par uger siden synes jeg jeg testede omkring 3+2-3 stykker 4+0 var begge streger lige røde er i morgen 5+0

sååå

Anmeld Citér

14. juni 2021

Blomste

Her er billeder af dem, så kan du sammenligne indtil i morgen tidligt

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Blomste skriver:

Her er billeder af dem, så kan du sammenligne indtil i morgen tidligt

Stort tillykke til dig.

du har ret. Det ligner til forveksling din .. jeg håber sådan men har som sagt ingen forventninger da min cyklus stadig ikke er stabil efter den bio jeg havde i april ..

Anmeld Citér

14. juni 2021

Lilos

Jeg krydser fingre for at den er der om et par dage  men de gange jeg har fået skyggestreger på Remas, har det været bio’er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.