Skyggestreg eller skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej. Jeg ved ikke om det bare er mig som er ved at blive skør her.. jeg testede med en Valmed hvor der var en svag skyggesteg 2 dage før jeg fik min mens. Grunden til jeg testede tidligt var fordi jeg 1 uge før min forventet mens havde det som om mens var på vej. Jeg fik min mens, men den har været list anderledes end hvad den plejer, og måneden før også. Men så for sjov så testede jeg et par dage efter mens var stoppet på en Valmed og på en rfsu test , som begge var negative. Jeg har de sidste par dage været helt oppustet om aften og jeg har ikke kunne komme på toilettet i 6 dage nu  mine bryster er ømme, og jeg er træt i lænden og har let til tåre. Så derfor valgte jeg igen i går aftes at teste med rfsu teste som jeg stadig havde liggende , og jeg kunne fornemme en svag skygge streg indenfor de 5 min, som står på pakken. Jeg vil rigtig gerne høre fra jer om det er mig som er skør , eller om i også kan se den?? Og har nogen af jer oplevet noget lignende og stadig været gravide ??? 
hjælp  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2021

Mortiltreee

Hvor langt burde du være henne?

Jeg kan godt ane en lille svag streg, men jeg har enormt dårlig erfaring med rfsu tidlig teste, så jeg ville ikke regne med noget endnu. God erfaring med teste fra normal eller valmed. Prøv at teste med den

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortiltreee skriver:

Hvor langt burde du være henne?

Jeg kan godt ane en lille svag streg, men jeg har enormt dårlig erfaring med rfsu tidlig teste, så jeg ville ikke regne med noget endnu. God erfaring med teste fra normal eller valmed. Prøv at teste med den

Aner ikke hvor langt jeg ville være henne

men min mens startede 1 juni og stoppede d. 6 . Og d. 17 maj havde jeg høj ægløsnings dag efter min app. 
Men det er altid noget du kan se den

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aner ikke hvor langt jeg ville være henne

men min mens startede 1 juni og stoppede d. 6 . Og d. 17 maj havde jeg høj ægløsnings dag efter min app. 
Men det er altid noget du kan se den

Ps. Det er ikke de tidlige teste, men de normale

Anmeld Citér

14. juni 2021

Pinkylady

Testen er desværre negativ. Og hvis du fik du menstruation den 1. juni, så passer det med at det er tid til ægløsning, hvis du har en cyklus på 28 dage. Så det er nok ægløsning du mærker til ��

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Pinkylady skriver:

Testen er desværre negativ. Og hvis du fik du menstruation den 1. juni, så passer det med at det er tid til ægløsning, hvis du har en cyklus på 28 dage. Så det er nok ægløsning du mærker til ��

Ja har høj ægløsning idag, efter min app. 
mange af mine veninder har haft deres mens 4-6 måneder under deres graviditet, så undre mig bare lidt

og jeg havde en skyggestreg af samme art som her, på en Valmed test før jeg fik min mens?? Jaa min cyklus ligger på 28 dage 

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja har høj ægløsning idag, efter min app. 
mange af mine veninder har haft deres mens 4-6 måneder under deres graviditet, så undre mig bare lidt

og jeg havde en skyggestreg af samme art som her, på en Valmed test før jeg fik min mens?? Jaa min cyklus ligger på 28 dage 

Og desuden har jeg aldrig før lavet skyggestreger, selv på ægløsnings dage. Måske er det bare en SA.

men det er jo noget tid tiden jeg stoppede med at bløde, så det er stadig mærkeligt den laver de her skyggestreger og især på de her teste. Mange har dårlige erfaringer med dem hvor de har vist negative men positive på Valmed .. men der er en skygge streg på min

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.