Anonym skriver:
Tillykke!
Mine eneste symptomer har været ømme bryster, lidt ligamentsmerter og fra uge 6-14 kunne jeg ikke holde kaffe ud (drikker det normalt dagligt). Jeg går ind i uge 23 i morgen og har fortsat ikke rigtig symptomer - udover uro i benene om aftenen og at skulle tisse hver nat. Udover det, føler jeg mig helt normal og fik af samme årsag, en tryghedsscanning i uge 11 fordi jeg blev lidt små nervøs. Du skal dog blot være taknemmelig hvis du ikke oplever symptomer :-)
Tusinde tak 
Jeg tror bare at jeg skal lærer at hvile lidt i det og bare sætte pris på hele udviklingen hvad end om det er med eller uden symptomer. Dejligt at din baby havde det godt! Jeg har selv været lidt inde og kigge de der tryghedsscanninger og hvis det en eller anden dag går mig på, så tænker jeg at det er noget jeg kan overveje når jeg er længere henne, hvis det er.
Tror bare det er det med at man lidt forbinder alle symptomerne man læser at det lidt er sådan det burde være, hvis alt er okay, men det ved jeg godt at det ikke er sådan. Men de kan selvfølgelig stadig nå at komme, måske er der også noget jeg en dag slet ikke kan fordrage at spise/drikke , hvem ved 
Anmeld
Citér