Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiden nærmer sig for lillesøsters ankomst og vi kan ikke finde et navn, som vi kan blive enige om.
Min mand kan lide navne som Gro, Gry, Liv og Marie, og jeg har forelsket mig i Ida. Vi har en Nora i forvejen.
Gode forslag er kærkomne
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
My1234 skriver: Tiden nærmer sig for lillesøsters ankomst og vi kan ikke finde et navn, som vi kan blive enige om. Min mand kan lide navne som Gro, Gry, Liv og Marie, og jeg har forelsket mig i Ida. Vi har en Nora i forvejen. Gode forslag er kærkomne
Hvad med Ida Marie?
BAE skriver: Hvad med Ida Marie?
Jeg synes det er en rigtig god ide, hvis det ikke havde været fordi min mand har nedlagt veto mod Ida
My1234 skriver: Jeg synes det er en rigtig god ide, hvis det ikke havde været fordi min mand har nedlagt veto mod Ida
Ja, så er det jo ikke i spil.. hmmm.. måske se om der er noget andet der passer med nogle af de andre navne. Men har du foreslået Ida Marie og ikke bare Ida?
BAE skriver: Ja, så er det jo ikke i spil.. hmmm.. måske se om der er noget andet der passer med nogle af de andre navne. Men har du foreslået Ida Marie og ikke bare Ida?
Jeg har forsøgt at sælge ideen hele dagen
Hvad med Ea, det lyder lidt hen ad Ida og er kort som dem din mand kan lide. Ellers Mia, Liva eller Lili.
Jeg synes at Signe er et rigtig fint navn. Ellers er der Le, Lea, Alva og Sif
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128