Er disse test positive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni

Trine9400

Profilbillede for Trine9400

Hej.

Jeg ville idag være 3+6, og mine bryster er blevet større, plus jeg syns jeg har fået tydligere blodåre på brystet. Jeg er bare i tvivl om de er positive? Kan I hjælpe mig ? det er de test fra apotek, har ikke læst godt om dem efterfølgende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni

KKLA

Profilbillede for KKLA
Trine9400 skriver:

Hej.

Jeg ville idag være 3+6, og mine bryster er blevet større, plus jeg syns jeg har fået tydligere blodåre på brystet. Jeg er bare i tvivl om de er positive? Kan I hjælpe mig ? det er de test fra apotek, har ikke læst godt om dem efterfølgende

Jeg har ikke erfaring med testene fra apoteket, men der er da en ekstra streg med farve i, hvilket plejer at betyde gravid. 
Prøv evt. en anden test i morgen. F.eks. Dem fra netto eller Rema. 
og forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

11. juni

Morpåudebane

Profilbillede for Morpåudebane

Jeg kan sagtens se stregerne, men igen så er dem fra apoteket nogle værre nogen til skuggestreger. Jeg ville helt sikkert også prøve en fra netto/Rema eller babyplan i stedet 

Krydser fingre

Anmeld Citér

12. juni

Blomste

Profilbillede for Blomste

Hej

Har du prøvet at teste igen?

Anmeld Citér

12. juni

Trine9400

Profilbillede for Trine9400
Blomste skriver:

Hej

Har du prøvet at teste igen?

Jeg fik min mens her til morgen stoler aldrig på apotekets test længere ihvertfald.

Anmeld Citér

12. juni

Anonym

Trine9400 skriver:

Jeg fik min mens her til morgen stoler aldrig på apotekets test længere ihvertfald.

Øv.  

men selvom du testede positive og fik din menstruation betyder ikke at du ikke var gravid og ikke kan stole på apotekets. Det betyder blot at du har haft en bio. Det er desværre risikoen ved at teste før tid. Mange fanger VIP’er på den måde. 

Anmeld Citér

12. juni

KKLA

Profilbillede for KKLA
Trine9400 skriver:

Øv. Den gør avs. Kram til dig

Anmeld Citér

12. juni

Anonym

Anonym skriver:

Øv.  

men selvom du testede positive og fik din menstruation betyder ikke at du ikke var gravid og ikke kan stole på apotekets. Det betyder blot at du har haft en bio. Det er desværre risikoen ved at teste før tid. Mange fanger VIP’er på den måde. 

Det synes jeg ikke du kan fortælle hende at hun har haft en bio.. Vi er rigtig mange der får posetiv resultat fra apotekets test, uden at være gravid! Med sikkerhed ikke gravid.

Anmeld Citér

12. juni

Anonym

Trine9400 skriver:

Jeg bruger selv altid valmed som altid har vist korrekt hos mig, du kan fx købe dem billigt for en 5 pk (hvis du også er et testmonster som mig) i Kvikly eller bilka og hører ellers godt om babyplan.

Og kære dig.. Stort kram du er ikke den eneste der ikke rører den fra Apoteket igen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.