Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa! Vi er lige kommet hjem fra nakkefoldsscanning, og vi er så nysgerrige på kønnet. Er der nogle af jer der har nogle gæt?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa! Vi er lige kommet hjem fra nakkefoldsscanning, og vi er så nysgerrige på kønnet. Er der nogle af jer der har nogle gæt?
Desværre, men vil lige gøre opmærksom på, at der står et navn øverst til venstre
__anonym skriver: Desværre, men vil lige gøre opmærksom på, at der står et navn øverst til venstre
Tak, jeg så det godt selv, men det er heller ikke vigtigt at være anonym
Anonym skriver: Tak, jeg så det godt selv, men det er heller ikke vigtigt at være anonym
Bare ok, og stort tillykke med graviditeten
Synes de to små hvide streger ligner skamben. Min datters scanningsbillede viste også de to vandrette streger, så jeg gætter helt sikkert på pige
Mariehønen1 skriver: Synes de to små hvide streger ligner skamben. Min datters scanningsbillede viste også de to vandrette streger, så jeg gætter helt sikkert på pige
Vi har været til kønsscanning, og du havde helt ret! En lille pige
Anonym skriver: Vi har været til kønsscanning, og du havde helt ret! En lille pige
Årh skønt!! Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128