Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tråden har nok været oppe at vende mange gange efterhånden, men hvilke navnemærker er de bedste til tøj?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har god erfaring med ikastetiketter. Men har aldrig prøvet andet. Bruger dem på alt. Man skal bare huske at lade det sidde på fx et døgns tid eller lignende inden man vasker dem. Så det når at hærde.
Jeg har god erfaring med navnelapper.dk. der kan man sætte søde logoer på, 3 linjer uden det bliver presset, kan komme i vaskemaskinen og falmer først efter rigtig mange tøjvaske og man får 90 labels for 149 kr og altid fri levering. Også har de dag til dag levering.
Vi er rigtig glade for dem fra identiketter. De holder godt, og så er børnene meget glade for at være med til at designe dem.
Tak for anbefalingerne
Identiketter! De falmer ikke, hvilket jeg har prøvet med andre, hvor de bliver ulæselige efter få vaske... Og så er der utallige designmuligheder. Min søn er vild med at man kan lave mærker med spiderman og andre
Lillehjerte skriver: Identiketter! De falmer ikke, hvilket jeg har prøvet med andre, hvor de bliver ulæselige efter få vaske... Og så er der utallige designmuligheder. Min søn er vild med at man kan lave mærker med spiderman og andre
Fedt, tak for svar! Nu er I nogle stykker, som har anbefalet dem, så dem vil vi bestille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128