Nå, jeg er splittet. Egentlig havde jeg tænkt, at det jo bare er mennesker og at man ikke kan styre alting, men nogle opfordrer mig til at klage over lægefejl..
Min første fødsel endte i styrtblødning hvor lægerne måtte fjerne moderkagen under fuld narkose. De får ikke det hele med, og må efterfølgende atter under fuld narkose en uge senere for at få resten fjernet.
Situationen har nu gentaget sig. Styrtblødning efter fødsel og de fjerner moderkage under narkose. Herefter forbliver jeg indlagt grundet høje infektionstal. Dagen efter bliver jeg scannet udvendigt og lægen finder ikke nogen rester af moderkagen der. Den efterfølgende dag vil en anden læge lige dobbelttjekke og finder en rest af moderkagen ved indvendig scanning, som de så fjerner under fuld narkose.
Er der nogle, der har prøvet lignende situationer? Har erfaringer med klagesager? Og ellers bare en holdning? Jeg havde nok aldrig fået ideen til en klagesag/erstatningssag, hvis ikke jeg var blevet gjort opmærksom på det. Alt personalet var jo venlige og rare og jeg har det egentlig lidt mærkeligt med at skulle klage.
Anmeld
Citér