Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Nova's mor

Så var min kæreste og jeg til vores første scanning i dag.

Det er da noget af det mest fantastiske at høre sådan et lille væsens -lyd. Er kun i 7 uge, men pga. at jeg blev insermineret blev jeg allerede scannet nu, hvilket vi var rigtig glade for. Lægen sagde også at risikoen for at tabe barnet som det så ud nu, var 0,1 % hvilket gøre risikoen for at blive kørt ned af en bus lige så stor.. Meget betrøstende ord og nu glæder vi os bare til om 5 uger hvor jeg skal scannes igen..

Ville bare lige dele en fantastisk oplevelse med jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

oo

åååh! jeg gider altså virkelig godt snart at komme til sådan en scanning selv hvor må det bare føles stort og meget virkeligt og helt fantastisk!!!

Anmeld

26. oktober 2009

Nova's mor

Tjuhl skriver:

åååh! jeg gider altså virkelig godt snart at komme til sådan en scanning selv hvor må det bare føles stort og meget virkeligt og helt fantastisk!!!

Det var i den grad fantastisk....  for at det snart bliver din tur..

Anmeld

26. oktober 2009

tb

with.love skriver:

Så var min kæreste og jeg til vores første scanning i dag.

Det er da noget af det mest fantastiske at høre sådan et lille væsens -lyd. Er kun i 7 uge, men pga. at jeg blev insermineret blev jeg allerede scannet nu, hvilket vi var rigtig glade for. Lægen sagde også at risikoen for at tabe barnet som det så ud nu, var 0,1 % hvilket gøre risikoen for at blive kørt ned af en bus lige så stor.. Meget betrøstende ord og nu glæder vi os bare til om 5 uger hvor jeg skal scannes igen..

Ville bare lige dele en fantastisk oplevelse med jer..

ej hvor er det dejligt at høre!!!  glæder os også for vildt til scanning næste tirsdag!! det bliver så dejligt at se om alt er ok, og høre det bette hjerte  det er da en fed besked i har fået med de 0,1%!! super dejligt for jer..

Anmeld

26. oktober 2009

Nova's mor

tb skriver:

ej hvor er det dejligt at høre!!!  glæder os også for vildt til scanning næste tirsdag!! det bliver så dejligt at se om alt er ok, og høre det bette hjerte  det er da en fed besked i har fået med de 0,1%!! super dejligt for jer..

Du kan roligt glæde dig, det er en fantastisk oplevelse... Ja, meget beroligende ord fra så dygtig en læge.

Anmeld

26. oktober 2009

tb

with.love skriver:

Du kan roligt glæde dig, det er en fantastisk oplevelse... Ja, meget beroligende ord fra så dygtig en læge.

jeg er begyndt at døje rigtig meget med kvalme, så et eller andet foregår der i hvert fald derinde  hehe.. får man så os et lille billede med hjem far scanningen??

Anmeld

26. oktober 2009

dorthemus

Tillykke med scanningen  Jeg blev også scannet i uge 7 og det er helt vildt fantastisk og gav mig sådan en ro i sindet.

Nu gælder det NF den 19. november...den glæder jeg mig meget til

Anmeld

26. oktober 2009

tb

dorthemus skriver:

Tillykke med scanningen  Jeg blev også scannet i uge 7 og det er helt vildt fantastisk og gav mig sådan en ro i sindet.

Nu gælder det NF den 19. november...den glæder jeg mig meget til

jeg glæder mig os rigtig meget til scanning i næste uge.. det er utroligt hvor meget det fylder i ens hoved.. håber os det giver os lidt mere ro på herhjemme, efter vi har været i scanning

Anmeld

26. oktober 2009

dorthemus

tb skriver:

jeg glæder mig os rigtig meget til scanning i næste uge.. det er utroligt hvor meget det fylder i ens hoved.. håber os det giver os lidt mere ro på herhjemme, efter vi har været i scanning

Det gør det helt sikkert...det er så vildt livsbekræftende at se sit barns hjerte slå for første gang

Glæd dig!

Knus Dorthe

Anmeld

26. oktober 2009

Nova's mor

tb skriver:

jeg er begyndt at døje rigtig meget med kvalme, så et eller andet foregår der i hvert fald derinde  hehe.. får man så os et lille billede med hjem far scanningen??

Ja, sådan har jeg det også for tiden og er mega træt og kan sove 12 timer uden problemer..

Ja, man får billeder med hjem, eller det gjorde vi nogle fine nogen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.