Odder Vida eller Emmaljunga NXT90B?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2021

Musemåtte

Hej de damer,

Har I eventuelt stået og skulle vælge imellem disse to vogne, hvad endte det med, og hvorfor? 
Hvad har jeres efterfølgende oplevelse været med den I valgte?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

babyxmange

Vi har også valgt imellem disse vogne og gået med emmaljunga nxt90b primært fordi vi synes at odders robusthed mangler i de nye vogne kontra de gamle.

Men dog har vi ikke erfaringer med emmaljunga endnu da jeg har termin i november denne gang

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym

Ved ikke om I har kigget på den, men stork har også en fin vogn med drejehjul

Anmeld Citér

8. juni 2021

Musemåtte

Anonym skriver:

Ved ikke om I har kigget på den, men stork har også en fin vogn med drejehjul

Stork har fået en dårlig bedømmelse i Forbrugerrådet Tænks test for problematisk kemi, så den har jeg personligt udeladt

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym

Musemåtte skriver:

Stork har fået en dårlig bedømmelse i Forbrugerrådet Tænks test for problematisk kemi, så den har jeg personligt udeladt

Jeg har den heller ikke selv, men tænkte bare den godt kunne blive glemt

Jeg har en Odder, godt nok north’en, den er vi glade for

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym

Vi stod med samme valg og valgte NXT90B. Jeg har ellers før haft en Odder, men den var tung og uden drejehjul, så den blev solgt. Og nu stod valget mellem Odder vida og nxt90b. Jeg synes slet ikke vidaen havde ligeså mange lækre detaljer som emmaljungaen. Kurven virker virkelig elendig - hvem bruger de tasker.. Designet synes jeg heller ikke er ligeså lækkert, men det er jo en smagssag. Jeg følte jeg fik meget mere kvalitet for pengene i emmaljungaen og derudover fulgte der også meget mere med, fx lækker madras, myggenet og solsejl. Jeg kunne også bedre lide at den havde mere udseende af en kombivogn pga det smallere design ved fodenden. Og til sidst - at man kan bruge stellet til klapvogn også. Kæmpe plus i min bog!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.